Η νέα καμπάνια της DIESEL σχολιάζει ένα ζήτημα που σίγουρα σε έχει απασχολήσει

Μήπως είσαι και εσύ "ένοχη";

ΓΡΑΦΕΙ: MISSBLOOM TEAM

Δεν είναι η πρώτη φορά που η DIESEL επιλέγει έναν έξυπνο τρόπο να παρουσιάσει τη συλλογή της. Τα τελευταία χρόνια το διάσημο brand δημιουργεί καμπάνιες που σχολιάζουν με χιούμορ ζητήματα που απασχολούν τον κόσμο της μόδας. Το diversity, η δύναμη των influencers και πολλά ζητήματα που συζητάμε έτσι κι αλλιώς «μπαίνουν στο στόχαστρο» από τη DIESEL και το αποτέλεσμα είναι κάθε σεζόν stylish και διαφορετικό.

Φέτος σειρά έχει το «Wardrobing», ένας όρος που πιθανόν να έχεις ήδη ακούσει. Η λέξη περιγράφει την αγορά ενός outfit, τη χρήση του για κάποιο event και επιστροφή του πίσω στο κατάστημα. Το κάνουν πολλοί, είναι σύνηθες φαινόμενο και τα περισσότερα fashion brands προσπαθούν να βρουν τρόπο να το διαχειριστούν.

Η DIESEL σχολιάζει το Wardrobing

Η DIESEL το διαχειρίζεται με χιούμορ όπως κάνει πάντα και λανσάρει τη νέα φθινοπωρινή καμπάνια που ονομάζεται ‘’Enjoy Before Returning’’ με μία ‘’παιχνιδιάρικη’’ στάση απέναντι σε αυτό το αμφιλεγόμενο φαινόμενο.

Η DIESEL αντιμετωπίζει το Wardrobing με τρόπο που μόνο αυτή ξέρει. Όλα τα κομμάτια της συλλογής που φωτογραφήθηκαν για την καμπάνια (ακόμη και τα γυαλιά και τα ρολόγια) έχουν σε εμφανές σημείο την ταμπέλα του brand.

Για την οπτικοποίηση αυτής της καμπάνιας οι φωτογραφίες και τα βίντεο έχουν σκηνοθετηθεί από το φωτογράφο Angelo Pennetta.

Η καμπάνια συνοδεύεται από ένα αυτοσαρκαστικό βίντεο που είναι σκηνοθετημένο από την Similar But Diferrent. Απεικονίζει party goers ντυμένους με DIESEL outfits και με τα tags των ρούχων σε εμφανές σημείο πάνω στα ρούχα! Στο αυτοσαρκαστικό αυτό video ακούγεται μία φωνή που αναφέρει ειρωνικά τους όρους επιστροφής των ρούχων.

Το concept της καμπάνιας και την εκτέλεση διαχειρίστηκε η Publicis Italy.