Follow us

Η MCM παρουσιάζει μια διαφορετική καμπάνια με επιρροές από τη μουσική σκηνή

Η καμπάνια "From Munich Disco to Berlin Techno" είναι μια από τις πιο ενδιαφέρουσες του οίκου.

0bf64ddb46aa4986ab0b38cb54950295

Για τη σεζόν Spring/Summer 2020 το γερμανικό luxury fashion label MCM εμπνέεται από τη μουσική, τη rave και τη rock σκηνή και δημιουργεί μια καμπάνια με ιδιαίτερο χαρακτήρα. Πρόκειται για μια ομάζ στη σύγχρονη club κουλτούτα η οποία περιλαμβάνει στοιχεία από τα πιο σημαντικά χρονικά σημεία που όρισαν την ταυτότητα του brand και την αισθητική του, από το Μόναχο του 1976, μέχρι το Βερολίνο του 2020.

Η καμπάνια είναι αφιερωμένη στην music themed κληρονομιά της MCM και επαναπροσδιορίζει τις επιρροές του dancefloor σε μια πιο σύγχρονη έκφραση. Η στιλιστική ευελιξία που έχουν τα κομμάτια της MCM αποτυπώνεται τέλεια σ’ αυτή την φωτογράφιση που έχει τίτλο "From Munich Disco to Berlin Techno’. Παρουσιάζοντας πέντε μοναδικούς δημιουργούς από όλο τον κόσμο, που δίνουν τον προσωπικό τους χαρακτήρα σε κάθε ένα από τα κομμάτια που φορούν, η καμπάνια αποτυπώνει τις αντιθέσεις που συναντάει κανείς σε ένα nightclub στο Βερολίνο. Από το σκοτεινό χαρακτήρα της ντίσκο, μέχρι την ανατολή του ήλιου στην έξοδο από αυτήν, παρουσιάζονται όλα αυτά τα συναισθήματα που νιώθει κανείς από την αρχή της βραδιάς μέχρι το τέλος της, που τοποθετείται χρονικά στις πρώτες πρωινές ώρες.

Έντονοι βιομηχανικοί τόνοι και "ήσυχα" παστέλ, συνθέτουν μια σειρά από αντιθέσεις, από το πρωί μέχρι το βράδυ και από το παρελθον μέχρι το μέλλον, από το μακιγιάζ μέχρι το φυσικό wake up look, από το αστικό τοπίο μέχρι το πιο glamorous, από το ισχυρό μέχρι το εύθραυστο, από το εντυπωσιακό μέχρι το απλό. Η street κουλτούρα με την πολυτέλεια και η ύλη με το συναίσθημα συνδέονται και δίνουν "σάρκα και οστά" στην έντονη δυναμική της συλλογής, που περιλαμβάνει μοναδικά και πολυχρηστικά αξεσουάρ, που εκτός των άλλων, είναι ιδανικά για να εκφράσει ο καθένας το χαρακτήρα και το προσωπικό του στιλ. Το Rock ‘n’ roll μαύρο έρχεται σε αντίθεση με τα έντονα φωτεινά χρώματα, ενώ οι cool ουδέτεροι τόνοι είναι σαφής αναφορά τόσο στο disco glamour όσο και στη μοντέρνα utilitarian αισθητική της techno.

Στην καμπάνια πρωταγωνιστούν οι Imran Potato, Won Dae Joo, Daisy Maybe, Tayahna Walcott και Evan Mock. Πρόκειται για δημιουργικούς ανθρώπους με τελείως διαφορετικό background που όμως αντιπροσωπεύουν τη νέα γενιά που εμπνέεται από τις τέχνες, τη μουσική και την κουλτούρα. Μέσα από αυτό λοιπόν η MCM γίνεται ο απόλυτος εκφραστής της ατομικότητας και της ασυμβίβαστης μόδας που πάνω από όλα είναι ελεύθερη.

"Εμπνευστήκαμε από την ευελιξία που έχει η ίδια η συλλογή. Για μας το concept "From Munich Disco to Berlin Techno” εκφράζει όχι μόνο τη διάθεση και το attitude της συλλογής, αλλά και τα μουσικά στοιχεία που την ενέπνευσαν. Αυτό θέλαμε να αναδείξουμε, ότι πρόκειται για μια καμπάνια δυναμική και ταυτόχρονα ασυμβίβαστη" αποκάλυψε ο Dirk Schönberger, Global Creative Officer της εταιρείας.

Τη φωτογράφιση ανέλαβε ο Lukas Wassman, o οποίος είναι γνωστός για την underground αισθητική του, ενώ η καμπάνια περιλαμβάνει μια σειρά από καθαρές εικόνες με cool αισθητική, οι οποίες αποτυπώνουν πλήρως το DNA της MCM, που έχει επιρροές από τη μουσική σκηνή και τα δυναμικά, club-inspired visuals.

Ακουθήστε την MCM Greece στο Facebook και στο Instagram.

Πηγή: Harpersbazaar.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ