Follow us

Η έννοια της αυθεντικότητας επαναπροσδιορίζεται μέσα από αυτή τη νέα εντυπωσιακή καμπάνια

H Reebok επαναπροσδιορίζει το κλασικό μέσα από την καμπάνια “Always Classic”.

Η έννοια της αυθεντικότητας επαναπροσδιορίζεται μέσα από αυτή τη νέα εντυπωσιακή καμπάνια

Η Reebok παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια-ύμνο στην αυθεντικότητα, με τίτλο “Always Classic”. Σε αυτή συμμετέχουν ανατρεπτικές προσωπικότητες και δημιουργοί από την παγκόσμια καλλιτεχνική σκηνή, οι οποίοι τολμούν

να αμφισβητήσουν το κατεστημένο και να δώσουν τον δικό τους ορισμό στην έννοια «κλασικός».

Η έννοια της αυθεντικότητας επαναπροσδιορίζεται μέσα από αυτή τη νέα εντυπωσιακή καμπάνια

Κεντρική θέση στην καμπάνια έχουν τέσσερα εμβληματικά Reebok Classic παπούτσια· τα Freestyle Hi, τα Classic Leather, τα Club C και τα Workout Plus. Μέσα από την αντισυμβατική ματιά creators και style icons όπως η Gigi Hadid, η Ariana Grande, το hip-hop δίδυμο Rae Sremmurd, το top model Sharina Gutierrez, η τραγουδίστρια Teyana Taylor, ο ράπερ Lil Yachty, οι graffiti artists Felipe Pantone & Sany και η K-pop καλλιτέχνιδα Somi, η Reebok μας προσκαλεί να ανακαλύψουμε εκ νέου τι σημαίνει να είσαι “Always Classic”.

Η έννοια της αυθεντικότητας επαναπροσδιορίζεται μέσα από αυτή τη νέα εντυπωσιακή καμπάνια - εικόνα 2

Η Reebok αποδεικνύει για ακόμη μια φορά ότι στέκεται δίπλα σε όσους τολμούν να εκφραστούν, να αγκαλιάσουν τη διαφορετικότητά τους και να αμφισβητήσουν το status quo, ξεπερνώντας τα στενά όρια της δημιουργικότητας. Τα πρόσωπα που συμμετέχουν στη διεθνή καμπάνια της Reebok επιλέγουν παπούτσια που αντικατοπτρίζουν τη μοναδικότητα του χαρακτήρα τους και του στιλ τους, δημιουργώντας μοναδικές ιστορίες που εξηγούν τι σημαίνει να είσαι πραγματικά «κλασικός».

Η έννοια της αυθεντικότητας επαναπροσδιορίζεται μέσα από αυτή τη νέα εντυπωσιακή καμπάνια - εικόνα 3

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr