Η αλλαγή που δεν περιμέναμε έχει γίνει για τα καλά στον Burberry

Ο Ιταλός κατάφερε να δημιουργήσει ακόμα μία συλλογή που απευθύνεται σε ένα πραγματικά ευρύ κοινό

ΓΡΑΦΕΙ: MADAME FIGARO

Από την πρώτη στιγμή που ο Riccardo Tisci ανέλαβε τονBurberry φάνηκε η διάθεσή του να κάνει τη διαφορά. Αποφάσισε να κρατήσει το βρετανικό στιλ, για το οποίο διακρίνεται ο Οίκος και να το κάνει πιο σύγχρονο, να τολμήσει να απευθυνθεί σε ένα μεγαλύτερο κοινό και να "πιάσει” και τους millennials, όπως άλλωστε κάνουν τα περισσότερα σύγχρονα brands. Η συλλογή που παρουσίασε τον περασμένο Σεπτέμβριο περιλάμβανε από το προσεκτικό tailoring μέχρι και τα πιο αέρινα, βραδινά ρούχα και με αντίστοιχο τρόπο κινήθηκε και αυτή τη φορά μιας και το πρώτο μισό της πασαρέλας κατακλύστηκε από streetwear ενώ το δεύτερο από εκλεπτυσμένο daywear αλλά και πιο formal κομμάτια. Και πάλι στόχος του ήταν να απευθυνθεί τόσο στο νεανικό κοινό, όσο και σ' αυτό το σοφιστικέ, μεγαλύτερης ηλικίας, που έτσι κι αλλιώς αγαπάει τον Burberry εδώ και χρόνια.

Δες περισσότερα στο madamefigaro.gr