H Νατάσα Αυλωνίτη, η Στεφανία Βαϊδάνη και η Νάντια Ράπτη αποκαλύπτουν τα μυστικά τους στο πιο λαμπερό cocktail night out παρέα με την ultra premium Cîroc Vodka

To #girlpower στο χώρο της μόδας παίρνει "σάρκα και οστά" μέσα από το success story τριών νέων γυναικών που οδεύουν σταθερά προς την κορυφή.

ΓΡΑΦΕΙ: MISSBLOOM TEAM

Τρεις νέες Ελληνίδες σχεδιάστριες που έχει λατρέψει ο κόσμος του instagram αλλά και το fashion κοινό φορούν τα πιο λαμπερά, εορταστικά τους σύνολα και απολαμβάνουν ένα cocktail με βάση την ultra premium βότκα Cîroc.

Η Cîroc είναι μια πραγματικά εκλεπτυσμένη βότκα, που ξεχωρίζει με τη μοναδική της γεύση και στυλ, ιδανική για δροσερά εορταστικά cocktail. H Cîroc εκπέμπει την αυτοπεποίθηση του να ζεις στο τώρα με το να παρευρίσκεται σε όλα τα κοσμικά happenings μόδας, μουσικής, μοναδικών στιγμών και γεγονότων. Σε αντίθεση με τις περισσότερες βότκες που παρασκευάζονται από δημητριακά, η Cîroc παράγεται από εκλεκτά γαλλικά σταφύλια με πενταπλή απόσταξη από τον Master Distiller Jean-Sebastien Robicquet στο ιστορικό αποστακτήριο Distillerie de Chevanceaux στο γαλλικό Νότο. Απαλή και παιχνιδιάρικα εκλεπτυσμένη, η Cîroc διακρίνεται για την εξαιρετική γεύση και ποιότητά της και αντικατοπτρίζει την απόλαυση της ζωής σε κάθε μπουκάλι.

Νατάσα Αυλωνίτη, Στεφανία Βαϊδάνη και Νάντια Ράπτη –ή, αλλιώς, οι πιο πολλά υποσχόμενες νέες designers– αποκαλύπτουν το μυστικό της επιτυχίας τους και τα σχέδιά τους για το μέλλον. Το #girlpower στο χώρο της μόδας παίρνει «σάρκα και οστά» μέσα από το success story τριών νέων γυναικών που οδεύουν σταθερά προς την κορυφή.

Το όνομά της είναι...Στεφανία Βαϊδάνη. Το brand της είναι... Stefania Vaidani.

«Θέλω να κάνω τις γυναίκες να νιώθουν όμορφες».

Αν και μόλις 23 ετών, η Στεφανία Βαϊδάνη έχει ήδη ένα πολύ επιτυχημένο brand με το όνομά της και πιστές fans σε Ελλάδα και εξωτερικό. To μυστικό της επιτυχίας της βρίσκεται στη μελέτη, τη συνεχή έρευνα και αναζήτηση, αλλά και στο ότι παραμένει πιστή στην αισθητική και τις αξίες της. Για τη Στεφανία, δεν νοείται δημιουργία νέας συλλογής αν δεν έχει προηγηθεί trend forecasting, ενώ λαμβάνει πολύ σοβαρά υπόψη της και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της επιχείρησής της. Γι’ αυτό και στόχος της είναι να εφαρμόζει όλο και πιο βιώσιμες τεχνικές, ενώ βοηθάει, όσο μπορεί, στο να μεγαλώσει ο κύκλος ζωής κάθε ρούχου που φέρει τη δική της υπογραφή ή των labels που ανήκουν στην οικογένειά της (σ.σ. Twenty-29 και Kasia Resort). Σπούδασε στο Μιλάνο και περνά ένα πολύ μεγάλο μέρος της καθημερινότητάς της σε ένα αεροπλάνο ταξιδεύοντας για τη δουλειά της σε πολλούς προορισμούς του εξωτερικού.

Στο μέλλον ονειρεύεται να σχεδιάζει όσο το δυνατόν περισσότερες collections.

«Στόχος μου είναι το exclusivity. Θα ήθελα κάθε boutique που πουλάει Stefania Vaidani να έχει διαφορετικά ρούχα. Μια συλλογή που διατίθεται στη Μύκονο, για παράδειγμα, να διαφέρει από αυτήν που θα βρεις στην Κηφισιά».

To Cîroc cocktail της Στεφανίας:

Blue Stone

  • Cîroc Vodka
  • Σιρόπι βανίλιας
  • Φρέσκο λεμόνι
  • Τop up με premium σόδα
  • Γαρνίρισμα με 1 ρώγα μαύρου σταφυλιού σε bamboo stick

Το όνομά της είναι... Νατάσα Αυλωνίτη. Το brand της είναι... NASH by Natasha Avloniti.

Όταν η καλύτερή της φίλη τής ζήτησε να την παντρέψει και εκείνη δεν μπορούσε με τίποτα να βρει το κατάλληλο outfit για την περίσταση, αποφάσισε να φτιάξει μόνη της το φόρεμα που θα φορούσε. Μέσα από αυτήν τη διαδικασία, εντόπισε ένα κενό στην ελληνική αγορά, καθώς διαπίστωσε ότι τα ωραία, βραδινά και glamorous ρούχα είτε κόστιζαν μια περιουσία είτε δεν ανταποκρίνονταν στις προσδοκίες της σχετικά με την ποιότητα. Κάπως έτσι, γεννήθηκε η NASH. Αν και η Νατάσα έχει σπουδάσει ψυχολογία, τελικά την κέρδισε η μόδα. Η καθημερινή της uniform είναι κυρίως casual και άνετη και η περσόνα που απεικονίζει με τις συλλογές της μοιάζει τελείως αντίθετη με αυτό που φαίνεται να είναι η ίδια.

«Μάλλον δεν είναι και τόσο κόντρα ρόλος. Τελικά η ψυχή μου –το “μέσα μου” όπως λέμε– είναι πιο λαμπερή από ό,τι φαίνεται», λέει γελώντας. «Θέλω να βλέπω γυναίκες όμορφες, περιποιημένες που φτιάχνονται από το πρωί μέχρι το βράδυ! Τις βλέπω, τις χαζεύω και τις θαυμάζω γιατί εμένα μου είναι αδύνατο να κάνω κάτι τέτοιο», εξηγεί.

O στόχος της στο άμεσο μέλλον είναι η NASH να ταξιδέψει στο εξωτερικό.

«Σκοπεύω να αρχίσω να επεκτείνομαι και εκτός συνόρων. Ελπίζω να βρω και στις αγορές άλλων χωρών πρόσφορο έδαφος και να χαρίσω σε ακόμα περισσότερες γυναίκες τη λάμψη της NASH».

To Cîroc cocktail της Νατάσας:

Athenian Night Out

  • Cîroc Vodka
  • Χυμός ρόδι
  • Λικέρ elderflower
  • Τop up με tonic water
  • Γαρνίρισμα με βρώσιμο λουλούδι

Το όνομά της είναι...Νάντια Ράπτη. Το brand της είναι...Nadia Rapti.

Προσωπικότητα, πείσμα, σκληρή δουλειά. Έτσι περιγράφει η Νάντια Ράπτη τη συνταγή της επιτυχίας της. Με ένα πολύ μεγάλο κοινό να την ακολουθεί πιστά και στα social media, η Νάντια Ράπτη μπορεί να υπερηφανεύεται ότι έχει πετύχει στο χώρο της μόδας. Τα πράγματα όμως δεν ήταν πάντα εύκολα.

«Η πιο μεγάλη δυσκολία που αντιμετώπισα ήταν το να πείσω τη βιομηχανία να με πάρει στα σοβαρά. Ξεκίνησα σε μικρή ηλικία και είχα πολλά πράγματα

να αποδείξω».

Όταν αποφάσισε να κάνει στροφή στην επαγγελματική της πορεία εγκαταλείποντας τη φιλολογία για να ασχοληθεί με το σχέδιο μόδας, ήταν σαν να ξαναγεννήθηκε.

«Διαπίστωσα ξαφνικά πως η κούραση στη δουλειά δεν με ένοιαζε, ενώ οι ατελείωτες ώρες στο δρόμο και στην αναζήτηση των ιδανικών υλικών μπορεί να είναι ευχάριστες, δημιουργικές και να μου προσφέρουν ικανοποίηση», λέει.

Φαντάζεται το μέλλον της ακόμα πιο δημιουργικό και πλήρες. Θέλει να κρατήσει την ταυτότητά της όσο περνούν τα χρόνια και να σχεδιάζει όλο και πιο αειθαλείς συλλογές.

«Είναι πιθανόν το Instagram να πάψει να έχει αυτήν τη δύναμη ή να μην μπορώ πια να φοράω τα ρούχα μου, όμως θέλω να μείνω πιστή στην αισθητική και στο στυλ μου – και αυτό θα γίνει εφικτό μόνο μέσα από τη δουλειά και τη συνέπεια».

To Cîroc cocktail της Νάντιας:

MissBloom Love

  • Cîroc Vodka
  • Σιρόπι raspberry
  • Χυμός lime & ανανά
  • Γαρνίρισμα με κομμάτι ανανά

#CirocYourWorld

#CirocVodka

@CirocVodka

ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ.