Επιτέλους! Ήρθε η εποχή όπου η μόδα έρχεται ένα βήμα πιο κοντά στην αειφορία. Το αγαπημένο brand H&M, φροντίζει το περιβάλλον για άλλη μία φορά, μέσα από τη νέα συλλογή Conscious Exclusive. Για το 2017 η συλλογή περιλαμβάνει το πρωτοποριακό αειφόρο υλικό BIONIC®, έναν ανακυκλωμένο πολυεστέρα φτιαγμένο από πλαστικά απόβλητα που προέρχονται από τις ακτές. Το αποτέλεσμα; Ένα υπέροχο, αέρινο φόρεμα με πιέτες που αποδεικνύει πως το στυλ και η αειφορία ωφείλουν να περπατούν χέρι με χέρι.
Εκτός από μία πλήρη συλλογή για τις γυναίκες και χαλαρά, επίσημα ρούχα για τους άνδρες, η συλλογή περιλαμβάνει για πρώτη φορά και παιδικά κομμάτια, καθώς και ένα Conscious Exclusive άρωμα από βιολογικά έλαια. Η συλλογή θα διατίθεται σε περίπου 160 καταστήματα σε όλο τον κόσμο, καθώς και online από τις 20 Απριλίου.
Πρωταγωνίστρια της νέας καμπάνιας η εντυπωσιακή Natalia Vodianova η οποία δήλωσε σχετικά «Είμαι περήφανη που συμμετέχω στην καμπάνια Conscious Exclusive της H&M. Είναι εκπληκτικό να βλέπεις πόσο έχουν εξελιχθεί τα αειφόρα υφάσματα που χρησιμοποιούνται στη συλλογή, δημιουργώντας έτσι ένα πιο αειφόρο μέλλον για τον κόσμο της μόδας»
Πέρα από την Conscious συλλογή της, η H&M έχει ήδη επιτύχει την αειφορία των προιόντων της σε ένα μεγάλο ποσοστό! Σε όλη την γκάμα προϊόντων της, το 20% κατασκευάζεται πλέον από πιο αειφόρα υλικά (2015), και στόχος είναι το ποσοστό αυτό να αυξάνεται κάθε χρόνο. Η H&M είναι ένας από τους μεγαλύτερους χρήστες ανακυκλωμένου πολυεστέρα και ένας από τους μεγαλύτερους αγοραστές βιολογικού βαμβακιού στον κόσμο. Στόχος της εταιρείας έως το 2020, είναι το βαμβάκι να προέρχεται κατά 100% από πιο αειφόρες πηγές. Όλα αυτά αποτελούν μέρος της φιλοδοξίας της H&M να κάνει την πιο αειφόρο και καλής ποιότητας μόδα προσιτή σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους.
Δες παρακάτω το εντυπωσιακό βίντεο που δείχνει πώς τα πλαστικά σκουπίδια από τις ακτές μεταμορφώνονται στο ύφασμα BIONIC®.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr