Σε μια νέα καμπάνια είδαμε να πρωταγωνιστεί η Μαρία Ολυμπία ,κόρη του Παύλου Γλίξμπουργκ και της Μαρί Σαντάλ. Η καλλιτεχνική διευθύντρια του οίκου Dior, Maria-Grazia Chiuri, επέλεξε επώνυμες γυναίκες που αγαπούν την μόδα, για την νέα καμπάνια της τσάντας «Lady Dior». Οι πρωταγωνίστριες ποζάρουν με την iconic τσάντα του οίκου, και εξηγούν τι σημαίνει για τις ίδιες ο όρος «Ladylike». Μεταξύ άλλων, στην καμπάνια είδαμε την Ruth Bell, Adria Arjona και Kat Graham.
Δες επίσης: Σαν…δυο σταγόνες νερό | Η Μαρία Ολυμπία και η Lily Rose Depp θα μπορούσαν να είναι δίδυμες αδερφές
Η Μαρία Ολυμπία κατά καιρούς έχει συνεργαστεί με διάσημους οίκους μόδας, όπως οι Dolce & Gabbana και Michael Kors, και έχουν γίνει αναφορές για την ίδια στην Ιταλική Vogue. To it girl μετρά περισσότερους από 173 χιλιάδες ακόλουθους στο Instagram και γίνεται πολλές φορές θέμα συζήτησης για τις στιλιστικές της επιλογές.
Δες την Μαρία Ολυμπία στη νέα καμπάνια του οίκου Dior
Δες εδώ το βίντεο της καμπάνιας:
Στην ερώτηση πως είναι να είσαι Ladylike, η ίδια απάντησε: «Είναι μια λέξη που ακούς συνέχεια, αλλά δεν ξέρεις πραγματικά πώς να την περιγράψεις». Μιλώντας για την μητέρα της η ίδια δήλωσε πως πάντα τις δίνει συμβουλές για να συμπεριφέρεται σωστά. «Και τώρα γράφει ένα παιδικό βιβλίο για καλούς τρόπους» δήλωσε η Μαρία Ολυμπία.
Nα σημειώσουμε ότι η συγκεκριμένη τσάντα δημιουργήθηκε το 1994 και από τότε γράφει την δική της ιστορία στο χώρο της μόδας. Το όνομα της τσάντας προέκυψε το 1995 από την συνάντηση της Πριγκίπισσας Diana και της τότε Πρώτης Κυρίας της Γαλλίας Bernadette Chirac. Η συγκεκριμένη τσάντα έγινε ειδική παραγγελία για να γίνει δώρο στην Diana, και η ίδια την κράτησε σε πάρα πολλές εμφανίσεις της, με αποτέλεσμα να γίνει σήμα κατατεθέν της.
Δες επίσης: Kate Middleton | Tα looks της από τα Zara που ήταν καλύτερα και από high fashion
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr