Το Mildmay Club του Λονδίνου γέμισε χτες το βράδυ με κορίτσια και αγόρια ντυμένα με εντυπωσιακά Gucci outfits. Μπορεί το σκηνικό να θύμιζε πάρτι αλλά στην πραγματικότητα μέσα από αυτή τη βραδιά χορού και μουσικής προέκυψε η πρώτη καμπάνια μόδας με την τεχνολογία της εικονικής πραγματικότητας.
Για την ακρίβεια, η σκηνή του πάρτι εκτυλίχθηκε στα μάτια των παρευρισκομένων μέσα από τα ειδικά σχεδιασμένα Samsung headsets τους. Το virtual reality βίντεο τοποθετεί τους θεατές στο κέντρο της πίστας και επιτρέπει την ελεύθεση σκόπηση και περιήγηση στο χώρο. Το βίντεο είναι φυσικά μία ακόμα δημιουργία του Alessandro Michele για την προώθηση της Pre Fall 2017 συλλογής.
Έντονα χρώματα, απίθανες χορευτικές φιγούρες και οι υπέροχες δημιουργίες του οίκου Gucci ξεδιπλώνονται μέσα από τησκηνοθετική ματιά του Glen Luchford.
Δες σήμερα το 360 βίντεο της καμπάνιας στο Gucci.com
Δες ακόμα μερικές από τις εντυπωσιακές φωτογραφίες της καμπάνιας, παρακάτω:
GU521_PF17 CAMPAIGN_SP Crops_Horizontal_ (Copy)
GU521_PF17 CAMPAIGN_SP Crops_Horizontal_9 (Copy)
GU521_PF17 CAMPAIGN_SP Crops_Horizontal_15 (Copy)
GU521_PF17 CAMPAIGN_SP Crops_Horizontal_17 (Copy)
GU521_PF17 CAMPAIGN_SP Crops_Square_15 (Copy)
GU521_PF17 CAMPAIGN_SP Crops_Square_17 (Copy)
GU521_PF17 CAMPAIGN_SP Crops_Square_113 (Copy)
GU521_PF17 CAMPAIGN_SP Crops_Vertical_3 (Copy)
GU521_PF17 CAMPAIGN_SP Crops_Vertical_8 (Copy)
GU521_PF17 CAMPAIGN_SP Crops_Vertical_10 (Copy)