Μετά την ήδη πολύ επιτυχημένη της συνεργασία με τον οίκο Tommy Hilfiger, η Gigi Hadid συνεργάζεται ξανά με τον κόσμο της μόδας ως μούσα και σχεδιάστρια, πλέον, και όχι απλό μοντέλο.
Η τελευταία προσθήκη στο personal brand της Gigi δεν είναι άλλη από τη συνεργασία της με τον οίκο Stuart Weitzman. Μία μπότα, που ακολουθεί το χαρακτηριστικό utility chic στυλ του νεαρού μοντέλου, ντύνεται με τρια διαφορετικά υλικά και δημιουργεί την The Gigi Boot collection.
Η Gigi δεν είναι τυχαία επιλογή του Weitzman αφού, εκτός από το star power που φέρει, είναι και το πρόσωπο του brand τα τελευταία δύο χρόνια. Μέρος από τις πωλήσεις των Gigi Boots (με τιμές που ξεκινούν από 565 και φτάνουν μέχρι τα 598 δολάρια) θα δωριστεί στον οργανισμό Pencils of Promise προκειμένου να χτιστούν σχολεία σε λιγότερο προνομιούχες χώρες του κόσμου. Για χάρη της καμπάνιας της Gigi Boot, το μοντέλο πρωταγωνιστεί σε ένα μικρό βίντεο, σκηνοθετημένο από τον James Franco.
Δες παρακάτω το υπέροχο βίντεο: