Γιατί ο Dior είναι ο πιο επίκαιρος Οίκος αυτή τη στιγμή

Τίποτα δεν είναι τυχαίο, το label αγαπήθηκε ξανά πολύ από τις fashionistas μετά από πολύ προσεκτικές κινήσεις της Maria Grazia Chiuri.

ΓΡΑΦΕΙ: MADAME FIGARO

Η μόδα αλλάζει, δεν είναι ακριβώς όπως ήταν πριν από μερικά χρόνια και αυτό φαίνεται από πάρα πολλά στοιχεία. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει πάρα πολλές αλλαγές σε θέσεις-κλειδιά στο χώρο, πολλοί καλλιτεχνικοί διευθυντές απομακρύνθηκαν από τις θέσεις τους σε πολύ γνωστούς Οίκους, ενώ επίσης πολλοί νέοι άνθρωποι, που δεν ήταν ιδιαίτερα γνωστοί στο ευρύ κοινό, ανέλαβαν τα ηνία σε mega brands και ιστορικά labels και κατάφεραν να τα απογειώσουν.

Μία από τις πιο σημαντικές αλλαγές που έχουν γίνει το τελευταίο διάστημα είναι αυτή του Dior. O Raf Simons έφυγε από τη θέση της καλλιτεχνικής διεύθυνσης και τον διαδέχτηκε η Maria Grazia Chiuri η οποία ήταν στον Valentino μαζί με τον Pierpaolo Piccioli. Η ανακοίνωση των νέων καθηκόντων της έγινε τον Ιούλιο του 2016 και από τότε άρχισε να φαίνεται πως ο Dior είναι έτοιμος να κάνει κάποιες αλλαγές και τελικά, να γίνει πιο επίκαιρος. Η Maria Grazia Chiuri έδειξε από την πρώτη στιγμή ότι θέλει να αλλάξει σελίδα, θέλει να επαναφέρει στο προσκήνιο την κλασική κληρονομιά του ιστορικού Οίκου αλλά με πιο μοντέρνο τρόπο. Βάζοντας φυσικά πολλά φεμινιστικά στοιχεία στις συλλογές της, με πιο κραυγαλέα τα T-shirts με τα slogans που έγιναν best sellers από την πρώτη στιγμή που κυκλοφόρησαν και κάνοντας ξανά επίκαιρα κομμάτια που είχαμε σχεδόν ξεχάσει. Δοκιμασμένη συνταγή δε νομίζεις; Δεν είναι άλλωστε η πρώτη που επιχειρεί να κάνει κάτι τέτοιο. Φυσικά πέτυχε.

Δες περισσότερα στο madamefigaro.gr