Δεν είναι λίγοι οι διεθνείς Oίκοι οι οποίοι έχουν αντλήσει, ανά διαστήματα, την έμπνευσή τους από την αρχαία Ελλάδα.
Τον προηγούμενο χρόνο, ο Karl Lagerfeld αφιέρωσε τη συλλογή της Chanel στην αρχαία Ελλάδα, δηλώνοντας πως η Ελλάδα είναι πηγή ομορφιάς και πολιτισμού.
Ο Jean Paul Gaultier το 2006, παρουσίασε μια collection όπου το ελληνικό στοιχείο ήταν διάχυτο παντού, ενώ και η collection του 2011 ήταν αφιερωμένη στην αρχαία Ελλάδα. Το 2008, ο Alexander McQueen εμπνεύστηκε τη δημιουργία της ανοιξιάτικης collection του από τον Παρθενώνα.
Με τη σειρά του ο οίκος υψηλής ραπτικής Paco Rabanne, άντλησε έμπνευση για το καινούργιο του άρωμα, τόσο στο όνομα όσο και στο διαφημιστικό, από την Ολυμπία και τις θεές του Ολύμπου.
Στο διαφημιστικό του αρώματος Olympea, η αρχαιοελληνική ατμόσφαιρα είναι διάχυτη. Σύμφωνα με τον Paco Rabbane, πρόκειται για το άρωμα της μοντέρνας θεάς. Όμορφες κοπέλες με αρχαιοελληνικά φορέματα περπατάνε στον Όλυμπο, υπό το βλέμμα του Δία και άλλων ανδρών που μαγνητίζονται από την παρουσία τους.
Η μοναδική φορά που η χώρα μας θεώρησε προσβλητική μία τέτοια έκθεση, ήταν το 2015 όπου ο οίκος Gucci, παρενέβει στον Παρθενώνα, "ντύνοντας" με κολιέ, λουλούδια και αξεσουάρ αγάλματα του ανατολικού και του δυτικού αετώματος.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr