Dolce & Gabanna: Η νέα καμπάνια του Οίκου είναι γεμάτη οικογενειακές στιγμές και selfies

Και χαρούμενη διάθεση

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΡΩ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΥΔΗ

Και χαρούμενη διάθεση


Η οικογένεια πρωτοστατεί για μία ακόμα φορά στη φθινοπωρινή καμπάνια για το 2015 των Domenico Dolce και Stefano Gabbana, με το σχεδιαστικό δίδυμο να χρησιμοποιεί για μοντέλα αξιαγάπητες γιαγιάδες και μέλλουσες μαμάδες. Οι διαφημιστικές καμπάνιες του brand χαρακτηριζόντουσαν ανέκαθεν από μία εορταστική διάθεση και φιλοξενούσαν πάνω από ένα μοντέλο, αλλά αυτή τη φορά έχουμε πραγματικό συνωστισμό από διαφορετικές ηλικίες.

Στη νέα καμπάνια, για τη συλλογή “Viva la Mama” εκπροσωπείται κάθε γενιά από διαφορετικά μοντέλα (συμπεριλαμβανομένων και των Ashleigh Good, Vittoria Ceretti, Esmerelda Seay Reynolds, Tami Williams και Sora Choi). Τα μοντέλα βγάζουν selfies, τρώνε spaghetti, νταντεύουν μωρά και ακούνε μουσική από τα headphone τους. Το μόνο σίγουρο είναι ότι με την πρώτη ματιά η καμπάνια των Dolce & Gabbana είναι χαρούμενη και διασκεδαστική.
[gallery ids="99729,99732,99733,99734,99735,99736"]

Η νέα καμπάνια των Domenico Dolce και Stefano Gabbana

Πολλά είναι τα μοντέλα που πρωταγωνιστούν στη νέα διαφημιστική καμπάνια

Η "παραδοσιακή" οικογένεια είναι στο επίκεντρο

Γιαγιάδες με χαρούμενη διάθεση

Η νέα καμπάνια προωθεί τη διαφορετικότητα

Επιστροφή στην οικογένεια