Για πρώτη φορά η συλλογή είναι επικεντρωμένη στις γυναίκες
Ποιος δεν θυμάται την περσινή «Unconvential Chic» καμπάνια της Lacoste που μας παρότρυνε να φορέσουμε ο καθένας με το δικό του μοναδικό τρόπο το κλασικό λευκό Lacoste μπλουζάκι; Φέτος το all-time classic και πολύ αγαπημένο brand επανέρχεται με την εξέλιξη της ιδέας αυτής αλλά και με μια συλλογή που έχει σχεδιαστεί ειδικά για γυναίκες!
Φέτος πάντως και μιας και το sporty-chic έχει πάρει τα πάνω του και πρωταγωνίστησε στις πασαρέλες (για να μην αναφερθούμε στο πόσο έχει αγαπηθεί η τάση από το celebrity κοινό) η σειρά αυτή φαίνεται ιδανική για να μας συντροφεύει στις καθημερινές μας υποχρεώσεις.
Η συλλογή έχει βασιστεί στην ιδέα της ανεξάρτητης, μοντέρνας γυναίκας με έμπνευση από τις stars του παλιού Hollywood όπως η Greta Garbo και η Diane Keaton ενώ αποτελεί και την (πολυαναμενόμενη ομολογουμένως) συλλογή του Felipe Oliveira Baptista που ορίστηκε καλλιτεχνικός διευθυντής του brand το 2010.
Εμάς κατάφερε να μας εντυπωσιάσει! Εσένα;