Η BSB τη χρονιά 2017/2018 μέσα από την συνεργασία του τμήματος e-shop με την διαφημιστική εταιρία Sleed κατάφερε να να κατακτήσει τον θρόνο των Social Media στον χώρο της μόδας και να αυξήσει στρατηγικά τις πωλήσεις της με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο.
Κάπως έτσι σημείωσε μία ακόμη σημαντική επιτυχία και βραβεύτηκε με ένα ‘‘Gold award’’ για την κατηγορία ‘‘Best Use of Social Media for a Corporate Brand in the Fashion Industry’’, αλλά και ένα ‘‘Bronze award’’ για την κατηγορία ‘‘Best Social Media Strategy for Sales’’ κατά την διάρκεια της τελετής απονομής των Social Media Awards 2018 που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου.
Στην πιο social βραδιά της αγοράς Επικοινωνίας παρευρέθηκαν πάνω από 600 στελέχη και με παρουσιάστρια τη Λυδία Παπαϊωάννου παρακολούθησαν τη δημοφιλέστερη διοργάνωση για τα Social Media στην Ελλάδα. Τα βραβεία, τα οποία διοργανώθηκαν από το Marketing Week και την Boussias Communications, συγκέντρωσαν περισσότερες από 600 υποψηφιότητες από όλη την Ελλάδα, σημειώνοντας νέο ρεκόρ συμμετοχών και αύξηση 7% σε σχέση με πέρυσι. Τα φετινά βραβεία, με εμπλουτισμένα ζητούμενα υποψηφιότητας, ανανεωμένα κριτήρια αξιολόγησης και 3 Προέδρους στην Κριτική Επιτροπή, για να αντιπροσωπεύονται και οι τρεις πλευρές του digital οικοσυστήματος (brand – agency – platform), είχαν ως στόχο να χαρτογραφήσουν τις πιο δυναμικές τάσεις και να αναδείξουν τις βέλτιστες πρακτικές marketing στα Social Media.
Δες ακόμη: Η Lynne μόλις κέρδισε μία πολύ σημαντική διάκριση