Η καμπάνια για τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2020-21 του σουηδικού brand Acne Studios μόλις κυκλοφόρησε. Οι άνθρωποι που πρωταγωνιστούν δεν είναι επαγγελματίες μοντέλα, αλλά εργαζόμενοι στην εταιρεία, όπως ο Pontus Björkman, Διευθυντής του Τμήματος Χονδρικής, ο Edouard Schneider, Διευθυντής Επικοινωνίας και η Ioana Ciocan, Technical Designer.
Μαζί τους ποζάρουν τα κατοικίδιά τους. Ήταν μια ιδέα του Καλλιτεχνικού Διευθυντή του οίκου, Jonny Johansson: "Πρόσφατα απέκτησα κι εγώ έναν σκύλο κι έκτοτε άρχισα να παρατηρώ τους ανθρώπους με τους σκύλους τους, πώς περπατούν, πώς ντύνονται", λέει ο ίδιος. "Για τη συγκεκριμένη συλλογή ήθελα να επισημάνω και να τιμήσω την υποκουλτούρα για την έμπνευση που μου έχει δώσει".
Παράλληλα, στη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2020-21 που αποτελεί μια σύγχρονη ματιά πάνω σε vintage στολές εργασίας, υπάρχουν ρούχα και αξεσουάρ με σκυλάκια τυπωμένα πάνω στα υφάσματα –τα οποία φιλοτέχνησε η Βρετανίδα καλλιτέχνις Lydia Blakeley.
Δεν είναι η πρώτη φορά που επιλέγονται "καθημερινοί άνθρωποι" για μια καμπάνια μόδας –ιδιαίτερα τους τελευταίους μήνες που η πανδημία του Covid-19 έχει δυσκολέψει πολύ την οργάνωση μιας φωτογράφισης όπως την ξέραμε μέχρι σήμερα. Νωρίτερα φέτος, ο οίκος Burberry παρουσίασε τη νέα καμπάνια του για τις ανάγκες της οποίας είχε ζητήσει από υπαλλήλους του να φωτογραφηθούν ο καθένας στο σπίτι του, με το κινητό ή τη φωτογραφική μηχανή τους, φορώντας με κομμάτια από τη νέα συλλογή.
Δες το βίντεο της καμπάνιας των Acne Studios που γυρίστηκε στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας: