Ένα φιλμ που φέρνει στο φως τις ιστορίες γυναικών που έδωσαν μάχη με τον καρκίνο του μαστού κυκλοφόρησε το brand Stella McCartney. Η καμπάνια έχει τον τίτλο "Α Letter to My Loved Ones" και το φιλμ που τη συνοδεύει γυρίστηκε από τη βραβευμένη με Πούλιτζερ φωτορεπόρτερ Lynsey Addario στη διάρκεια της καραντίνας.
Το " Α Letter to My Loved Ones" φιλοξενεί διάφορες γυναίκες που έδωσαν, ή δίνουν ακόμα, τη μάχη τους με τον καρκίνο του μαστού και περιγράφουν την εμπειρία και τα συναισθήματά τους, ενώ φορούν το ειδικό σουτιέν για μετά τη μαστεκτομή "Louise Listening”, που έχει σχεδιάσει η McCartney και προσφέρει δωρεάν σε γυναίκες που έχουν υποφέρει από τον καρκίνο του μαστού.
Η καμπάνια αυτή έρχεται να συμπληρώσει μια σειρά από καμπάνιες που η βρετανίδα σχεδιάστρια και το brand της έχουν ξεκινήσει από το 2014 για να συνδράμουν στην εκστρατεία ενημέρωσης κατά του καρκίνου του μαστού. Πρόκειται, εξάλλου, για μια υπόθεση που αγγίζει και προσωπικά τη Stella McCartney, αφού το 1998 έχασε τη μητέρα της Linda, σε ηλικία 56 ετών, από καρκίνο του μαστού.
Εκτός, βεβαίως, από το φιλμ της καμπάνιας, το brand φιλοξενεί την Whitney Popping lingerie collection, σε ροζ χρώμα, τα έσοδα από τις πωλήσεις της οποίας θα δοθούν για τους σκοπούς του ιδρύματος της σχεδιάστριας Stella Cares Foundation, που στηρίζει παγκοσμίως τις πρωτοβουλίες που αφορούν την πρόληψη κατά του καρκίνου του μαστού, αλλά και το Linda McCartney Centre στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο του Liverpool, όπου φιλοξενεί γυναίκες για τη θεραπεία τους.
Ξεχωριστά, η σειρά Adidas by Stella McCartney κυκλοφορεί το δικό της sport bra για γυναίκες που έχουν υποβληθεί σε μαστεκτομή.
Πηγή: Harpersbazaar.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr