Με πάνω από 500 premium fashion brands, η εταιρεία κατέγραψε πωλήσεις 130 εκατ. ευρώ το τέταρτο τρίμηνο, σημειώνοντας αύξηση 23,6% σε σχέση με το 2023. Συνολικά, ο ετήσιος τζίρος έφτασε τα 363 εκατ. ευρώ, με άνοδο 19,8%.
Η επιτυχία αυτή οφείλεται στη στρατηγική ενίσχυση του premium fashion segment, στην ανανεωμένη συλλογή Φθινόπωρο-Χειμώνας 2024 και στη δεύτερη image καμπάνια της με τίτλο "Ντύσε τη Ζωή σου με Πολύτιμες Στιγμές".
Παράλληλα, η εταιρεία επένδυσε στην ανάπτυξη του brand PRM, την επανατοποθέτησή της στην αγορά και το άνοιγμα του πρώτου Concept Store στη Βαρσοβία, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο τις πωλήσεις.
"Παραμένουμε πιστοί στη στρατηγική μας για περαιτέρω ανάπτυξη και ενίσχυση της κερδοφορίας μας", δήλωσε ο Jacek Dziaduś, Οικονομικός Διευθυντής της Answear.
Με αυτή τη δυναμική, η εταιρεία προχωρά στο 2025 με ακόμα πιο αισιόδοξες προοπτικές.