Κάθε χρόνο, η πλατφόρμα marketing Lefty δημοσιεύει την ετήσια έκθεσή της σχετικά με τις προσωπικότητες μόδας με τη μεγαλύτερη επιρροή στο Instagram. Για να τους κατατάξει η πλατφόρμα υπολογίζει τα έσοδα που προκύπτουν από κάθε ανάρτηση της εκάστοτε προσωπικότητας, όταν αυτή συνδέεται με την προώθηση brands, είτε για μια καμπάνια είτε για ένα fashion show.
Η μεγάλη νίκη του Soft Power
Είναι σαφές ότι η οικογένεια Kardashian εξακολουθεί να ασκεί επιρροή, ωστόσο, τα αστέρια της νοτιοκορεατικής βιομηχανίας βρίσκονται σε άνοδο, καταλαμβάνοντας έξι από τις οκτώ πρώτες θέσεις. Το γεγονός δεν αποτελεί έκπληξη καθώς από τότε που Ν. Κορέα καθιερώθηκε ως μία soft power χώρα, εξάγοντας πολιτισμό - από το αμίμητο σινεμά της μέχρι την K-Pop που αριθμεί εκατομμύρια fans ανά τον κόσμο - οι αστέρες της ασιατικής χώρας έχουν γίνει household names.
Κυρίως, όμως, έχουν γίνει τα πρόσωπα των mega brands, που άλλωστε βίωσαν μία άνευ προηγουμένου επιτυχία στις ασιατικές χώρες κι ας απειλείται αυτή τώρα από την οικονομία της Κίνας, καθιστώντας τους αναγνωρίσιμους σε όλο τον πλανήτη.
Συνέχισε την ανάγνωση στο madamefigaro.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr