Το top model Winnie Harlow που κατέρριψε τα στερεότυπα ομορφιάς και αποτελεί μια από τις πιο περιζήτητες μούσες στο χώρο της μόδας παγκοσμίως, έχει ιδρύσει το προσωπικό της skincare brand, "Cay Skin".
Η Winnie επέλεξε να φορέσει για τις ανάγκες της παγκόσμιας καμπάνιας του brand της ένα χειροποίητο άκρως καλοκαιρινό μπικίνι, κεντημένο με κοχύλια, πέρλες και αστερίες δια χειρός Celia Kritharioti. Η εν λόγω δημιουργία ανήκει στην SS24 της διεθνούς φήμης σχεδιάστριας και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην επίδειξη που παρέθεσε η Celia Kritharioti κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας Υψηλής Ραπτικής στο Παρίσι.
Για το concept της φωτογράφισης το διάσημο μοντέλο που έχει μιλήσει ανοιχτά για την λεύκη από τα πρώτα στάδια της εμφάνισής της και πρωτοστατεί από το 2011 στην εξάλειψη της προκατάληψης εναντίον των ατόμων με το εν λόγω αυτοάνοσο νόσημα, εμφανίστηκε ως αναδυόμενη Αφροδίτη, που απολαμβάνει το παιχνίδι στα γαλαζοπράσινα νερά της θάλασσας "ρίχνοντας" το Instagram με τα πολλαπλά εγκωμιαστικά σχόλια των followers της.
Η λαμπερή και εντυπωσιακή δημιουργία της Celia Kritharioti ολοκληρώθηκε με ένα ζευγάρι σκουλαρίκια από κοχύλια , τα μαλλιά της ήταν φυσικά & διακοσμημένα με ένα κοχύλι. Το look ολοκληρώθηκε με ένα λαμπερό makeup με έμφαση στα μάτια.