Η Εβδομάδα μόδας της Αθήνας συνεχίστηκε με εντυπωσιακές συλλογές, λαμπερούς προσκεκλημένους, μοναδικές εμφανίσεις, fashion shows που γέμισαν το Ζάππειο στυλ, ομορφιά και λάμψη αλλά και concept shows σε απαράμιλλης ομορφιάς τοποθεσίες της Αττικής.
Η μέρα ξεκίνησε με το fashion brand από την Καλιφόρνια Bella Paradise που παρουσίασε τη πολυτελή συλλογή μαγιό "California Bronze" για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Η οπτική έμπνευση και ιδέα της σχεδιάστριας προήλθε από σκηνές στην παραλία της Καλιφόρνια της δεκαετίας του 1970, όταν οι γυναίκες συνέρρεαν στην ακτογραμμή από την παραλία της Βενετίας μέχρι το Μαλιμπού και μέχρι τη Santa Barbra, αναζητώντας την ηλιόλουστη χάλκινη λάμψη των σούπερ μοντέλων της εποχής με μαγιό Christie Brinkley.
Στη συνέχεια, η Δάφνη Βαλέντε παρουσίασε τη διαχρονική της συλλογή "LOST MY MARBLES", δηλώνοντας την ηχηρή της υποστήριξη στην επιστροφή των Ελγίνειων Γλυπτών στην Ελλάδα. Μια φράση που σημαίνει στην Αγγλική αργκό ότι "έχασα τη λογική μου, τρελάθηκα", της έδωσε το ερέθισμα να δημιουργήσει την συλλογή και να διαμαρτυρηθεί με δημιουργικό τρόπο για την κλοπή των μαρμάρων του Παρθενώνα, μια διαμαρτυρία που αντηχεί την κραυγή της κλεμμένης Καρυάτιδας που λαχταρά την επανένωση με τις αδελφές της στον Ιερό βράχο. Η Ελληνικότητα αποπνέεται από κάθε της ρούχο σε συνδυασμό με την άνεση, την κίνηση και το ιδιαίτερο στυλ. Σε μια παλέτα Ελληνικών χρωμάτων, μπλε του Αιγαίου, πράσινα της Ελιάς και με τα χρώματα της Αττικής γης που γέννησε τα πεντελικά μάρμαρα, ξετυλίγεται μια συλλογή που απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες, όλους τους σωματότυπους, για γυναίκες που θέλουν να ξεχωρίζουν με λιτή, διαχρονική κομψότητα.
Ακολούθησε η Ioanna Kourbela με τη συλλογή Spring/Summer ’25 "The Time is Now”. Η συλλογή είναι ένα ταξίδι μεταμόρφωσης με κέντρο σχεδιασμού το γυναικείο σώμα και την κίνησή του μέσα στο ένδυμα. Μια ζωντανή, ζωτική δύναμη εκ των έσω, έρχεται σε αλληλεπίδραση με τα απλά και λειτουργικά σχέδια. Διαφορετικά υλικά παίζουν με τις αντιθέσεις στην υφή και το φως, όπως ο συνδυασμός των βαμβακερών νημάτων με τα γυαλιστερά σατέν, σε αποφασιστικές αποχρώσεις που προσομοιάζουν στοιχεία της φύσης όπως πετρώματα και άνθη. Το εφήμερο παρόν είναι το μόνο που έχουμε. Ας τιμήσουμε λοιπόν την αδέσμευτη στιγμή. Το εντυπωσιακό show πραγματοποιήθηκε στο πολυμορφικό εκθεσιακό χώρο Metaphor όπου χορεύτριες με επικεφαλής την Έλενα Τοπαλίδου φορώντας ρούχα της συλλογής παρουσίασαν ένα μοναδικό act δημιουργώντας την ιδανική ατμόσφαιρα για το concept της συλλογής. Επίσης, οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν κάποια κομμάτια της συλλογής σε installation.
To FreshUp της Bosch η πρώτη φορητή συσκευή φρεσκαρίσματος υφασμάτων για εξουδετέρωση οσμών, ιών, βακτηρίων και αλλεργιογόνων γύρης από ρούχα και υφάσματα έως 99,9%. Ήταν χορηγός στο concept performance show της Ioanna Kourbela.
Η πιο γνωστή και αγαπημένη βότκα Stoli στο κόσμο σέρβιρε δροσιστικά κοκτέιλ στους παρευρισκόμενους, ενώ τα Green Mocktails με τις νέες δροσιστικές και συναρπαστικές γεύσεις από την Green Cola με την ξεχωριστή γεύση δρόσιζαν τους καλεσμένους.
Την ημέρα έκλεισε η επίδειξη μόδας του Paris Valtadoros με τη συλλογή "Mystique”. Ρούχα με προσωπικότητα που δεν περνούν απαρατήρητα. Ιδιαίτερα μοτίβα, θηλυκότητα, στυλ που αναδεικνύουν το γυναικείο σωματότυπο είναι κάποια από τα χαρακτηριστικά της συλλογής. Τα χρώματα παίζουν σημαντικό ρόλο ενώ η γεωμετρία και τα κοψίματα προσδίδουν έναν άλλον αέρα. Το ατμοσφαιρικό catwalk έγινε στο επιβλητικό σκηνικό της λίμνης της Βουλιαγμένης.
Πολλοί επώνυμοι τίμησαν με την παρουσία τους την πρώτη ημέρα της AFW. Στο fashion show του Paris Valtadoros: Άντζελα Δημήτριου, Πέγκυ Ζήνα, Μελίνα Ασλανίδου, Περικλής Κονδυλάτος, Ελίζαμπεθ Ελέτσι, Θέλξη, Δέσποινα Μοιραράκη, Ειρήνη Παπαδοπούλου, Ιφιγένεια Τζόλα, Ραμόνα Βλαντή, Κατερίνα Στανίση, Emilia Vodos, Άντζυ Ανδρίτσοπουλου, Σπύρος Μπιμπίλας, Ιωάννα Παλιοσπύρου, Τέτα Καμπουρέλη, Κώστας Χατζής, Μάγκυ Χαραλαμπίδου, Ελένη Καρακάση, Έυη Φραγκάκη, Ματίνα Νικολάου κα.
Στο Fashion Show της Ioannas Kourbela: Μαρία Ναυπλίωτου, Λάκης Γαβαλάς, Κατερίνα Γκαγκάκη, Βασίλης Ζούλιας, Βασιλική Τρουφάκου, Ορσαλία Παρθένη, Ευφροσύνη Πολυζώη, Στέφανος Ζαούσης κα.
Στο Fahion Show της Daphne Valente: Κατερίνα Τερζοπούλου, Περικλής Κονδυλάτος. Ραμόνα Βλαντή, Χριστίνα Αλεξανιάν κα.
Η εκδήλωση καλύφθηκε από τα τηλεοπτικά δίκτυα της χώρας μας αλλά και από μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού. Πιο συγκεκριμένα από την Αμερική το δημοφιλές site μόδας FashionWeekOnline.com, από την Μέση Ανατολή το L’Officiel Arabia, από την Σερβία τα περιοδικά Harper’s Bazaar και Grazia Serbia και από την Αγγλία το Voir Fashion Magazine.
Επιπλέον, σε συνεργασία με την Ιταλική Πρεσβεία πραγματοποιείτε η έκθεση "Fashion Panorama- The Italian New Wave” υπό την επιμέλεια της Vogue Italia. Στην συγκεκριμένη έκθεση οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τις δημιουργίες 10 νέων Ιταλών σχεδιαστών μόδας και fashion brands: ACT N°1, Gisèle, Cormio, Lessico familiare, Magliano, Marco Rambaldi, Medea, Panconesi, Niccolò Pasqualetti, SSHEENA, οι οποίοι επιλέχθηκαν για την μοναδικότητα της ματιάς και της δημιουργικής τους προσέγγισης.
Στο πλαίσιο των ενεργειών κοινωνικής συνεισφοράς, αυτή τη σεζόν, η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας στηρίζει το σημαντικό έργο της Ελληνικής Ένωσης Συμμετασχόντων σε Ολυμπιακούς Αγώνες. Η Ένωση Συμμετασχόντων σε Ολυμπιακούς Αγώνες ΕΣΟΑ (Hellenic Olympians Association) είναι ο επίσημος συλλογικός φορέας των Ελλήνων αθλητών που έχουν συμμετάσχει σε Θερινούς και Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες, αναγνωρισμένος τόσο από την Διεθνή και Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, όσο και από την World Olympians Association που αριθμεί 108 μέλη σε όλο τον κόσμο. Αποστολή της ΕΣΟΑ είναι η προαγωγή του Αθλητισμού, της Υγείας, της Περιβαλλοντολογικής Ευαισθητοποίησης, της Παιδείας, της Ισότητας των Φύλων, η καταγραφή της Ολυμπιακής Ιστορίας καθώς και η ανάπτυξη προγραμμάτων Κοινωνικής Ευθύνης προς αρωγή των ευπαθών πληθυσμών της κοινωνίας μας.
Την τηλεοπτική μετάδοση του Fashion week έχει αναλάβει η ΕΡΤ ενώ σκηνές από τα fashion shows, συνεντεύξεις και όλο το παρασκήνιο της διοργάνωσης θα προβληθεί και μέσα από τις εκπομπές της ΕΡΤ.
Εκτός της τηλεόρασης, η 34η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας έχει δυναμική παρουσία και online. Σε συνεργασία με την εταιρεία Phaistos Networks, Digital Partner του Athens Fashion Week, το κοινό εντός και εκτός ελληνικών συνόρων, έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει ζωντανά τα μοναδικά fashion shows, μέσω της υπηρεσίας Live Streaming της glomex, στο περιβάλλον δημοφιλών websites αλλά και μέσω του site του Athens Fashion Week www.athensfashionweek.gr . Παράλληλα, πλούσιο Video περιεχόμενο από συνεντεύξεις, δηλώσεις και highlight στιγμές της διοργάνωσης, θα είναι διαθέσιμα μέσω Phaistos Networks & glomex σε περισσότερα από 350+ websites. Παρουσιάστρια του live streaming η ταλαντούχα δημοσιογράφος Τόνια Κούμπα.
Κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να επισκεφθούν το εντυπωσιακό showroom της Caroline Svedbom και να δουν από κοντά την πιο κομψή και λαμπερή συλλογή γυναικείων κοσμημάτων.
Χορηγοί της 34ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας είναι:
Official Hair Sponsor της διοργάνωσης είναι η L’Oréal Professionnel Paris. Για περισσότερα από 110 χρόνια η L’Oréal Professionnel, η ηγέτιδα επαγγελματική μάρκα περιποίησης μαλλιών, είναι αφοσιωμένη στο να αναπτύσσει καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες. Με σύμμαχο την τεχνολογία, απελευθερώνουν την αυτό-έκφραση και τη δημιουργικότητα, αναβαθμίζει την εμπειρία περιποίησης και δημιουργεί πρώτη όλες τις νέες τάσεις, προσφέροντας έτσι σε κάθε γυναίκα τα μαλλιά που ονειρεύεται.
Χορηγός την Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας είναι η Beluga Vodka. Πρόκειται για ένα ultra premium brand που παράγεται στο Μαυροβούνιο και εισάγεται και διανέμεται στην Ελλάδα από τη Β.Σ Καρούλιας. Κάθε φιάλη Beluga, αντιπροσωπεύει μια εκλεκτή συνάντηση με την τέχνη της απόσταξης, προσφέροντας μια εξαιρετικά απαλή και ευχάριστη γευστική εμπειρία ενώ παράλληλα όλοι της οι κωδικοί αντικατοπτρίζουν την αφοσίωση στην τέχνη, στην υψηλή ποιότητα και στην αριστοκρατική της φινέτσα.
Official Sponsor της διοργάνωσης είναι η SIXT, μέλος του Ομίλου ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ. Στη SIXT κάθε προορισμός και κάθε απόδραση μετατρέπεται σε μία μοναδική Premium εμπειρία που συνοδεύεται από υψηλή εξυπηρέτηση και ποιότητα οχημάτων και υπηρεσιών. Ανακαλύψτε την υψηλή αισθητική και την ομορφιά μέσω των υπηρεσιών της SIXT μέλος του Ομίλου ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ και αφεθείτε σε μια αξέχαστη εμπειρία διαδρομών!
H ABEK ΒΕΚΡΑΚΟΣ και η QUALITA UNICA, συμμετέχει ως χορηγός στο Athens Fashion Week. Μέσω του καινοτόμου project της Qualita Unica, η ΑΒΕΚ ΒΕΚΡΑΚΟΣ αναλαμβάνει και δημιουργεί εξειδικευμένα χαρμάνια (Custom Blends) για επιχειρηματίες με υψηλά standards που θέλουν να διαφοροποιηθούν και επιθυμούν να προσφέρουν στους πελάτες τους κάτι προσαρμοσμένο στη δική τους ταυτότητα και χαρακτήρα.
Η Δανέζικη εταιρεία ομορφιάς Alûstre είναι χορηγός της εκδήλωσης. Η Alûstre προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία περιποίησης και ομορφιάς, εμπνευσμένη από την πολυτέλεια και την ξεχωριστή αισθητική. Η σειρά προϊόντων Alûstre περιλαμβάνει προϊόντα περιποίησης άκρων, αρώματα, αρωματικά κεριά και προϊόντα μακιγιάζ, εφαρμόζοντας την πρωτοποριακή τεχνολογία Alûstre DiamondInfused™ για εξαιρετική απόδοση και λάμψη.
Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης είναι το ξενοδοχείο Academias Hotel, AutographCollection, το πολυτελές πεντάστερο ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας ένα πρότυπο σύγχρονης αρχιτεκτονικής και interior design.
Fashion Design Project by Georg Jensen, Με ιστορία που ξεπερνά τα 100 χρόνια, το παγκοσμίου φήμης σκανδιναβικό brand Georg Jensen, είναι συνώνυμο με την εκπληκτική παραδοσιακή δεξιοτεχνία, την άριστη ποιότητα κατασκευής και τη διαχρονική αισθητική.
Στο Athens Fashion Week οι παρευρισκόμενοι έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν την KYKLOS COSMETICS όπου την πρωτοποριακή χρήση ενεργού οξυγόνου και τη μοναδική της φιλοσοφία σχετικά με τη mindful beauty, η KYKLOS COSMETICS κατακτά διεθνή βραβεία και καρδιές, προσφέροντας έναν νέο ορισμό στην πολυτέλεια και την φροντίδα του προσώπου και του σώματος.
ΧΟΡΗΓΟΙ Fashion Show IOANNA KOURBELA:
To FreshUp της Bosch η πρώτη φορητή συσκευή φρεσκαρίσματος υφασμάτων για εξουδετέρωση οσμών, ιών, βακτηρίων και αλλεργιογόνων γύρης από ρούχα και υφάσματα έως 99,9%.
Η πιο γνωστή και αγαπημένη βότκα Stoli στο κόσμο ήταν χορηγός του fashion show όπου σέρβιρε δροσιστικά κοκτέιλ στους παρευρισκόμενους.
Τα Green Mocktails με τις νέες δροσιστικές και συναρπαστικές γεύσεις από την Green Cola που δίνουν ξεχωριστή γεύση.
Χορηγός σίτισης της 34ης Εβδομάδας μόδας της Αθήνας η εταιρεία my nutri που δημιουργήθηκε για να βάλει την υγιεινή διατροφή και την κίνηση στην καθημερινότητα του Έλληνα, με στόχο μία καλύτερη ζωή.
Επίσημος συνεργάτης είναι η σχολή Freddy MakeUp Stage.
Επίσημοι υποστηρικτές της 34ης Εβδομάδας Μόδας είναι:
Η εταιρεία Dress Code, η Minoan Waters, το πρακτορείο μοντέλων Happy People, η Eventora και η Εταιρεία Επικοινωνίας So Fine! Communications Management.
ΧΟΡΗΓΟΙ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ: Εθνική Τράπεζα, VK lights, StyleBox, Angelina Mannequins-ShopFitting.
Φορείς:
Υπό την αιγίδα και την ευγενική υποστήριξη των: Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Enterprise Greece.
Υπό την αιγίδα των: Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Υπουργείου Τουρισμού, Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, Περιφέρεια Αττικής, Δήμου Αθηναίων, Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ), Βιοτεχνικού Επιμελητήριου Αθηνών (ΒΕΑ), Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών (ΕΣΑ), Marketing Greece, Πανελλήνιου Συνδέσμου Βιοτεχνιών και Βιομηχανιών Πλεκτού Ενδύματος (ΠΣΒΒΠΕ). Λείπει η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή.
Τέλος, την 34η Εβδομάδα Μόδας στηρίζει το Ολυμπιακό Μουσείο Αθηνών και η Ιταλική Πρεσβεία.
Χορηγοί επικοινωνίας:
COSMOTE TV, LOVE RADIO, BEAUTE MAGAZINE, HELLO, DOWNTOWN, DELUXE MAGAZINE, FASHION DAILY, T-LIFE, HUFFINGTON POST, CLICK AT LIFE, MISSBLOOM.GR, WOMANTOC.GR.
Η μεγαλύτερη γιορτή της μόδας είναι εδώ...!
Προπώληση εισιτήριων ticketmaster.gr ή στο site της διοργάνωσης www.athensfashionweek.gr
Τα νέα της διοργάνωσης ανακοινώνονται στην ιστοσελίδα www.athensfashionweek.gr και τις επίσημες σελίδες της στα social media: facebook.com/axdweek & instagram.com/athensfashionweekofficial