Σύμφωνα με το Reuters, η ισπανική πολυεθνική εταιρεία ένδυσης Inditex, ιδιοκτήτρια του brand Zara, επεκτείνει την οικονομική μάρκα, Lefties, που εστιάζει στην Gen Z γενιά για να αντιμετωπίσει την αντίπαλό της Shein που ιδρύθηκε από την Κίνα.
Η ταχεία ανάπτυξη της εταιρείας Shein, μιας διαδικτυακής πλατφόρμας αγορών χωρίς φυσικά καταστήματα, ασκεί πίεση σε λιανοπωλητές όπως η Inditex και η σουηδική H&M λόγω των ανταγωνιστικών τιμών.
Η Zara έχει γίνει λιγότερο ανταγωνιστική ως προς τις τιμές από τότε που η Inditex άρχισε να αυξάνει τις τιμές στη βασική της μάρκα για να προστατεύσει τα περιθώρια κέρδους από τον πληθωρισμό και ως μέρος μιας στροφής προς πιο ποιοτικούς πελάτες. Ωστόσο, η ισπανική εταιρεία αυξάνει αθόρυβα το εύρος των οικονομικών brands της.
Διάβασε τη συνέχεια στο womantoc.gr