Σύμφωνα με το Reuters, η ισπανική πολυεθνική εταιρεία ένδυσης Inditex, ιδιοκτήτρια του brand Zara, επεκτείνει την οικονομική μάρκα, Lefties, που εστιάζει στην Gen Z γενιά για να αντιμετωπίσει την αντίπαλό της Shein που ιδρύθηκε από την Κίνα.
Η ταχεία ανάπτυξη της εταιρείας Shein, μιας διαδικτυακής πλατφόρμας αγορών χωρίς φυσικά καταστήματα, ασκεί πίεση σε λιανοπωλητές όπως η Inditex και η σουηδική H&M λόγω των ανταγωνιστικών τιμών.
Η Zara έχει γίνει λιγότερο ανταγωνιστική ως προς τις τιμές από τότε που η Inditex άρχισε να αυξάνει τις τιμές στη βασική της μάρκα για να προστατεύσει τα περιθώρια κέρδους από τον πληθωρισμό και ως μέρος μιας στροφής προς πιο ποιοτικούς πελάτες. Ωστόσο, η ισπανική εταιρεία αυξάνει αθόρυβα το εύρος των οικονομικών brands της.
Διάβασε τη συνέχεια στο womantoc.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr