Με βάση την επιτυχία της περσινής συνεργασίας, η Studio Nicholson και η Zara ένωσαν ξανά τις δυνάμεις τους και μαζί δημιούργησαν την δεύτερη limited edition collection, προσθέτοντας για πρώτη φορά γυναικεία ρούχα. Το παγκόσμιο λανσάρισμα πρόκειται να πραγματοποιηθεί στις 27 Νοεμβρίου 2023, και περιλαμβάνει γυναικεία, ανδρικά και οικιακά είδη.
Η limited edition συλλογή φέρει τον τίτλο "Timeless Sensory Silhouettes for Modern Living" και δημιουργήθηκε από την ιδρύτρια και creative director Studio Nicholson, Nick Wakeman σε συνεργασία με τη Zara. Και οι τρεις συλλογές ακολουθούν την αισθητική και την προσέγγιση του στιλ που αγαπά η Nick Wakeman.
Όπως εξήγησε και η δημιουργός "Η αποφασιστικότητα να ξεπεράσουμε τα όρια με καινοτόμα ρούχα και φυσικά υλικά ήταν η πρωταρχική φιλοσοφία
για όλη τη συνεργασία και αυτό είναι κάτι για το οποίο αισθάνομαι πολύ περήφανη. Έχουμε επικεντρώσει τις προσπάθειές μας στην προμήθεια υφασμάτων υψηλού διαμετρήματος με υποδειγματικά διαπιστευτήρια. Το
"Fabric first" ήταν το μότο μου από τότε που ξεκίνησα το Studio Nicholson το 2010. Για μένα, η ποιότητα είναι ύψιστης σημασίας".
Οι σιλουέτες Studio Nicholson + Zara Womenswear ακολουθούν την
αυστηρότητα και τη διαχρονική κομψότητα που πρεσβεύει η Wakeman. Ο στόχος της είναι να βοηθήσει κάθε σύγχρονη γυναίκα να δημιουργήσει τη δική της capsule γκαρνταρόμπα με ρούχα που θα φορά σε κάθε περίσταση.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει και η Homeware για την οποία η Nick Wakeman δήλωσε "Αυτός είναι ένας άλλος συναρπαστικός τομέας στον οποίο προσκληθήκαμε να δημιουργήσουμε για τη Zara. Στη συλλογή αποτελείται από ένα μαρμάρινο φωτιστικό, μια κουβέρτα από μαλλί με την ίδια πιστοποίηση RWS όπως και στην ανδρική και γυναικεία συλλογή και αντικείμενα που έχω σχεδιάσει για πολυλειτουργικές χρήσεις."
"Ήθελα αυτά τα κομμάτια να ενισχύσουν τα σπίτια μας, τους χώρους μας. Το Studio Nicholson πηγαίνει ενάντια στις παροδικές τάσεις και τις παραδόσεις. Έτσι, αντί να χρησιμοποιώ έναν επίσημο όρο όπως "έπιπλα", τα βλέπω ως "προσθήκες" που έχουν σχεδιαστεί για να φέρουν νέο ενδιαφέρον σε ένα δωμάτιο, με τον ίδιο τρόπο που χρησιμοποιούμε το layering στο στιλ μας. Το σπίτι είναι ο ιδιωτικός μας χώρος - είναι το μόνο μέρος που μας επιτρέπεται να διαχειριζόμαστε τους δικούς μας κανόνες".
Η καμπάνια της συλλογής γυρίστηκε από τις Louise & Maria Thornfeldt και πρόκειται να είναι διαθέσιμη από τις 25 Νοεμβρίου στο Zara.com και στις 27 Νοεμβρίου σε επιλεγμένα καταστήματα