Στα παρασκήνια της συνεργασίας Rabanne H&M

Αποκλειστικές behind the scenes φωτογραφίες από την καμπάνια και το fitting της νέας συλλογής Rabanne H&M.

ΓΡΑΦΕΙ: MissBloom TEAM

Δεν υπάρχει καλύτερο timing για το λανσάρισμα της συλλογής Rabanne H&M. Λίγο πριν την έναρξη της εορταστικής περιόδου, το φουτουριστικό στιλ που κληροδότησε στη μόδα ο Paco Rabanne, με τα εμβληματικά chainmail φορέματα από μέταλλο και τις XL παγέτες, γίνεται η ιδανική πρόταση για την party διάθεση που έρχεται με τις γιορτές. Η ταυτότητα του brand μπορεί, βεβαίως, να είναι ταυτισμένη με τα dancefloor των 60s και την Barbarella της Jane Fonda, όμως ο πειραματισμός και η καινοτομία στην οποία διακρίθηκε ο θρυλικός Ισπανός σχεδιαστής προσφέρουν πολλά περισσότερα στο στιλ από λαμπερά looks για party, προσφέρουν όραμα. Και η Rabanne H&M φροντίζει να συμπεριλάβει προτάσεις που ισορροπούν ανάμεσα στο glam, το leisurewear και την retro γοητεία.

Ο οίκος Paco Rabanne τον Ιούνιο εγκαινίασε μία νέα εποχή ανακοινώνοντας τη μετονομασία του σε Rabanne, ενώ o Julien Dossena, συμπληρώνει φέτος 10 χρόνια στη θέση του καλλιτεχνικός διευθυντή. Λίγο πριν κλείσει τα 60 χρόνια λειτουργίας του, το 2026, ο οίκος επιχειρεί την αναβίωση του (και τη διείσδυσή του σε νέα και νεότερα κοινά), και με την Rabanne H&M δίνει πρόσβαση στην ευρύτερη fashion κοινότητα να αποκτήσει κομμάτια συλλεκτικά που αποπνέουν τα στοιχεία της βαριάς κληρονομιάς του Paco Rabanne.

Η συνεργασία με τον Rabanne και τον Dossena ήταν στη wish-list της Η&Μ εδώ και πολύ καιρό, θα αποκαλύψει η Ann Sofie Johansen, Creative Αdvisor και επικεφαλής των γυναικείων συλλογών της H&M, και οι συζητήσεις για τη συνεργασία - η οποία σε αντίθεση με προηγούμενες κρατήθηκε μία έκπληξη μέχρι την τελευταία στιγμή! -ξεκίνησαν περίπου ένα χρόνο πριν. Ο Julien Dossena δηλώνει πολύ ενθουσιασμένος μ' αυτό το πρότζεκτ για τη δημιουργίας μια συλλογή "που βοηθάει στον εκδημοκρατισμό της Rabanne".

Η ιδέα της προσφοράς δημιουργιών υψηλής ραπτικής σε προσιτή τιμή είναι εξίσου συναρπαστική για τον creative director του Rabanne, όπως ήταν για τους περισσότερους designers που έχουν συνεργαστεί για συλλογή με την H&M. Όπως θα πει ο Dossena, "στον Rabanne δημιουργούμε πολυτελή μόδα που υπερασπίζεται τη ριζοσπαστική έκφραση και την εξαιρετική δεξιοτεχνία. Ξέρουμε ότι το προϊόν μας είναι υψηλών προδιαγραφών και πολύ δύσκολο μερικές φορές να το αποκτήσει κανείς. Έτσι, το να μπορέσω να παρουσιάσω εμβληματικά κομμάτια με εξαιρετική σχεδιαστική ακεραιότητα, σε τιμή που είναι προσιτή για μεγαλύτερο αριθμό ατόμων, μου φάνηκε έμπνευση".

Διάβασε τη συνέχεια στο harpersbazaar.gr