Τα συνολικά τετραγωνικά του κτιρίου είναι 940 m2 και τα καθαρά τετραγωνικά πώλησης 495 m2. Το γυναικείο τμήμα εκτείνεται από την είσοδο μέχρι τα ταμεία και το ανδρικό τμήμα εκτείνεται από τα ταμεία μέχρι το πίσω μέρος του καταστήματος.
Η νέα ιδέα του εσωτερικού σχεδιασμού στη Massimo Dutti εκφράζει τη φυσική εξέλιξη του brand, αντανακλώντας το επίπεδο αριστείας του, όχι μόνο όταν οι πελάτες αγοράζουν τις collections, αλλά και στην εμπειρία της επίσκεψης στο ίδιο το κατάστημα. Μια πολύ πιο εκλεπτυσμένη εικόνα καταστήματος, όπου πολλά χειροποίητα υλικά και τεχνικές ντύνουν το χώρο, τα έπιπλα προσθέτουν τόνο στους διαφορετικούς χώρους, με πιο οργανικά σχήματα, πιο ουδέτερα και φυσικά χρώματα από εκλεκτά υλικά, δημιουργώντας μια πιο καθαρή αίσθηση που ενισχύει αυτήν την ανανεωμένη εικόνα.
Η κύρια είσοδος του καταστήματος χαρακτηρίζεται από το όραμα και τη διαφάνεια του χώρου. Οι βιτρίνες λειτουργούν σε αρμονία με το εσωτερικό του καταστήματος, προσφέροντας στον πελάτη ένα παγκόσμιο όραμα και διευκολύνοντας την πρόσβαση στις γυναικείες collections και στους διαφορετικούς χώρους.
Το φως χρησιμοποιείται με πολύ πιο δημιουργικό και έμμεσο τρόπο, με τον φωτισμό στα γείσα, όπου δημιουργεί φυσικά, διακριτικά εφέ.
Ένα από τα μοναδικά στοιχεία που κάνουν αυτό το κατάστημα να ξεχωρίζει είναι η πέργκολα που κόβει το μαγαζί. Έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει μια νέα εμπειρία στον πελάτη, απαλύνοντας το φως και αλλάζοντας την αίσθηση του καταστήματος, παραμένοντας παράλληλα πιστό στην ταυτότητα της επωνυμίας Massimo Dutti. Η εξωτερική πρόσοψη του καταστήματος αποτελείται πλήρως με τζάμια και αυτό το λεπτό χαρακτηριστικό πέργκολας παρέχει προστασία από τον ήλιο. Είναι κατασκευασμένο από απλά κομμάτια που ταιριάζουν μεταξύ τους για να δημιουργήσουν στήλες σε διαφορετικές γωνίες για να δημιουργήσουν μια αλληλεπίδραση φωτός και σκιάς ανάλογα με τη θέση του ήλιου.
Το νέο look εναρμονίζει όλα τα στοιχεία για να αναδείξει τη διήγηση των μύθων της Massimo Dutti, το ίδιο το DNA του brand. Σχεδιασμένο σύμφωνα με την πιο προηγμένη φιλοσοφία οικολογικά αποδοτικών καταστημάτων του Ομίλου Inditex, το νέο κατάστημα διαθέτει επίσης μια σειρά από καινοτόμα στοιχεία που ενώνουν τη μόδα και την τεχνολογία, ως απάντηση στην ενασχόληση του brand να προσφέρει συνεχώς στους πελάτες του μια μοναδική εμπειρία αγορών.
ECO-EFFICIENT STORE
Το νέο κατάστημα είναι σύμφωνο με την πιο προηγμένη προσέγγιση της οικολογικής απόδοσης του Ομίλου Inditex. Η κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας έχει μειωθεί κατά 30% περίπου και η κατανάλωση νερού κατά 40%, σε σύγκριση με τα συμβατικά καταστήματα. Τα μέτρα οικολογικής απόδοσης που εφαρμόζονται περιλαμβάνουν ένα σύστημα φωτισμού καταστημάτων που βελτιστοποιεί τον φωτισμό για τα έπιπλα και την αποκλειστική χρήση λαμπτήρων LED. Το σύστημα φωτισμού επιτρέπει επίσης μερικό φωτισμό των χώρων του καταστήματος, ανάλογα με την ώρα της ημέρας και τις εργασίες που πρέπει να εκτελεστούν, εκτός από την αυτόματη ενεργοποίηση όταν ανιχνεύεται κίνηση στους χώρους του προσωπικού.
Ο έλεγχος του κλίματος επιτυγχάνεται με χρήση ελέγχου εξαερισμού που ποικίλλει ανάλογα με την κατάληψη χώρου, που υπολογίζεται με τη χρήση μετρητών CO2. Ο εγκατεστημένος εξοπλισμός χρησιμοποιεί τεχνολογία inverter, η οποία αυτορρυθμίζει την ικανότητα φόρτισής του ανάλογα με τη ζήτηση για θέρμανση ή ψύξη, προσαρμόζοντας συνεχώς τις ανάγκες κατανάλωσης. Η αεροκουρτίνα ελέγχεται από έναν αισθητήρα με τρία επίπεδα λειτουργίας, ανάλογα με τη θερμοκρασία στο εσωτερικό. Τέλος, οι συσκευές ελέγχου και παρακολούθησης επιτρέπουν απομακρυσμένες μετρήσεις σε πραγματικό χρόνο των επιπέδων κατανάλωσης, καθιστώντας δυνατό τον εντοπισμό και τη διόρθωση τυχόν ανωμαλιών που επηρεάζουν τη χρήση των εγκαταστάσεων και την κατανάλωση ενέργειας.
Το κτίριο δεσμεύεται επίσης στην αποτελεσματική χρήση του νερού και έχουν σχεδιαστεί εσωτερικοί χώροι για την ανακύκλωση υλικών.
TECHNOLOGY AND PREMIUM SERVICE
Πάντα στην αιχμή της μόδας, των υπηρεσιών και της τεχνολογίας, η Massimo Dutti συνεχίζει τη δέσμευσή της να προσφέρει νέες εμπειρίες αγορών βασισμένες στην καινοτομία και την προσαρμογή στις νέες ανάγκες των πελατών. Το brand ενώνει τη χαρακτηριστική υπεροχή της εξατομικευμένης προσοχής που προσφέρει το προσωπικό με μερικές από τις πιο καινοτόμες τεχνολογίες λιανικής, μετατρέποντας τη Massimo Dutti σε σημείο αναφοράς για την εμπειρία των πελατών στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας και της ανάπτυξης λιανικής.
Exclusive services
Το νέο κατάστημα εκπλήσσει τους πελάτες του με αποκλειστικές υπηρεσίες που θα κάνουν την επίσκεψή τους στο κατάστημα μια μοναδική εμπειρία. Εκτός από την ιδιαίτερη εξυπηρέτηση πελατών που προσφέρουν οι πωλητές του, η Massimo Dutti πρόσθεσε μια νέα υπηρεσία: Style Advisor by Appointment, όπου οι πελάτες μπορούν να κλείσουν ραντεβού με έναν Style Advisor για πιο εξατομικευμένη εξυπηρέτηση όταν επισκέπτονται το κατάστημα.
Technology
Easy Check Out: Οι πελάτες μπορούν πλέον να πληρώνουν για τις αγορές τους ανεξάρτητα, μέσω ενός νέου συστήματος ταχείας πληρωμής και καλύτερης εξυπηρέτησης στο κατάστημα, με τους βοηθούς πωλήσεων να είναι πάντα έτοιμοι να βοηθήσουν. Αυτή η εξέλιξη αποτελεί μέρος του σχεδίου βιωσιμότητας και καινοτομίας μας και δίνει στους πελάτες τη δυνατότητα να αποφύγουν την ουρά στο κατάστημα.
Με αυτή την πρωτοβουλία, ο πελάτης μπορεί να αποκτήσει ηλεκτρονική απόδειξη και να χρησιμοποιήσει τη δική του τσάντα, συμβάλλοντας στη μείωση της σπατάλης χαρτιού. Η Massimo Dutti επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να εργάζεται πάντα με ηθικό και υπεύθυνο τρόπο όσον αφορά το περιβάλλον και την κοινωνία, για να μας βοηθήσει να προχωρήσουμε βήμα προς βήμα προς μια πλήρως βιώσιμη μόδα.
Κάντε κράτηση στο κατάστημα Οι πελάτες της Massimo Dutti έχουν επίσης τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν το APP του brand για να κάνουν κράτηση και να την παραλάβουν από το κατάστημα που έχουν επιλέξει εντός 24 ωρών.
Όλοι οι υπεύθυνοι πωλήσεων των καταστημάτων μας είναι εξοπλισμένοι με φορητές συσκευές, ώστε, εάν το ρούχο δεν είναι διαθέσιμο στο κατάστημα, ο πελάτης μπορεί να το παραγγείλει ηλεκτρονικά και να παραλάβει την παραγγελία σε 48 ώρες στο κατάστημα ή στη διεύθυνση παράδοσης που προτιμά.
MASSIMO DUTTI
Η Massimo Dutti ιδρύθηκε το 1985, στην Ισπανία, ως brand ανδρικής μόδας. Λανσάρει την πρώτη της collection γυναικείων ενδυμάτων το 1995, προσφέροντας μια ποικιλία από στυλ, από casual κομμάτια μέχρι εκλεπτυσμένα, διαχρονικά ρούχα. Σήμερα, η Massimo Dutti διαθέτει περίπου 800 καταστήματα, σε 76 χώρες, σε Ευρώπη, Αμερική και Ασία.
Το brand ανήκει στον Όμιλο Inditex, έναν από τους μεγαλύτερους διανομείς μόδας στον κόσμο, με περισσότερα από 7.000 καταστήματα σε 92 χώρες στις πέντε ηπείρους. Εκτός από τη Massimo Dutti, η Inditex λειτουργεί άλλα επτά brand μόδας: Zara, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, Oysho και Zara Home.
Ο Όμιλος Inditex είναι μια οικογένεια, η οποία αποτελείται από επτά εμπορικά σήματα: Zara, Zara Home, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius και Oysho. Οι συλλογές τους παρουσιάζονται σε περισσότερες από 200 αγορές μέσω μιας ολοκληρωμένης και παγκόσμιας εμπορικής πλατφόρμας. Όλα τα brands έχουν τον ίδιο στόχο: να προσφέρουν στους πελάτες τους μια εμπνευσμένη, ποιοτική και υπεύθυνη πρόταση μόδας.