Η εμφάνιση της Zendaya στο front row για το Fall/Winter 2023 show του οίκου Louis Vuitton στο Παρίσι στις αρχές του Μαρτίου είχε χαρακτηριστεί ως "έκπληξη". Κι αυτό γιατί όλοι γνώρισαν ότι η διάσημη ηθοποιός ήταν η "μούσα" του οίκου Valentino. Εκείνη, λοιπόν, η εμφάνιση πυροδότησε φήμες για τη "μεταγραφή" της σταρ στον γαλλικό οίκο και η επιβεβαίωση ήρθε με τη νέα καμπάνια για την Capucines τσάντα στην οποία πρωταγωνιστεί.
"Ο Louis Vuitton με ενθουσιασμό παρουσιάζει την πρώτη του καμπάνια με πρωταγωνίστρια της Zendaya, η οποία κάνει το ντεμπούτο της ως η νέα ambassador του οίκου και το πρόσωπο της iconic τσάντας Capucines", αναφέρει η ανακοίνωση του οίκου.
Η Zendaya φωτογραφήθηκε από το δίδυμο Mert Alas και Marcus Piggott με φόντο τη διάσημη βίλα E-1027 στη Roquebrune-Cap-Martin, που σχεδιάστηκε από τη διακεκριμένη αρχιτέκτονα και σχεδιάστρια επίπλων του Μοντερνισμού, Eileen Gray. Με καθοριστική την ονειρεμένη ατμόσφαιρα της Κυανής Ακτής, η Zendaya ποζάρει σε μία ειδυλλιακή σεκάνς από δυνατές εικόνες, μαζί με μία σειρά από τα νέα μοντέλα Capucines, ανάμεσά τους και μία μινιατούρα Capucines BB. Από την αυλή στο μπαλκόνι και στην ταράτσα, η βραβευμένη ηθοποιός διανθίζει την καμπάνια και τις Capucines με μια φρέσκια και αισθησιακή χάρη.
Η τσάντα Capucines, που κυκλοφόρησε το 2013, πήρε το όνομά της από τη Rue Neuve-des-Capucines, την οδό στο Παρίσι όπου άνοιξε το πρώτο κατάστημα Louis Vuitton, το 1854. Σήμερα, η συγκεκριμένη τσάντα αποτελεί ένα από τα πιο εμβληματικά σχέδια του οίκου, μία δημιουργία που συνδυάζει κομψότητα και πρακτικότητα, η οποία κατασκευάζεται από full-grain Taurillon δέρμα και κυκλοφορεί σε πολλαπλά στιλ (χειρός, ώμου, χιαστί). Επίσης, το καπάκι της μπορεί να κρατηθεί κλειστό φανερώνοντας το Monogram Flower ή να κρυφτεί εσωτερικά αποκαλύπτοντας τα ντυμένα με δέρμα LV αρχικά.