Τα τριμηνιαία reports του The Lyst, της δημοφιλούς fashion tech εταιρείας και του shopping app, που συγκεντρώνει data από τις αναζητήσεις των χρηστών της και τις αγορές τους για τα brands, έχουν γίνει κάτι σαν βαρόμετρο των αγοραστικών συνηθειών του πλανήτη. Με πάνω από 200 εκατομμύρια χρήστες ετησίως, το The Lyst Inditex φέρνει μια πολύ ξεκάθαρη εικόνα για τα hot brands και τα hot προϊόντα κάθε τριμήνου.
Το πρόσφατο report της καλύπτει τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο (Q3), στη διάρκεια των οποίων διεξήχθησαν τόσο η Haute Couture του Παρισιού όσο και οι RTW Εβδομάδες Μόδας, και είναι αρκετά αποκαλυπτικό για το πως αυτές επηρέασαν τις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού. Σύμφωνα, λοιπόν, με το report, στην κορυφή της λίστας με τα πιο επιδραστικά brands του τριμήνου βρίσκεται ο οίκος Gucci και ακολουθούν οι οίκοι Prada και Valentino. Την τριάδα ακολουθεί ο οίκος Balenciaga, ενώ τη δεκάδα των hot brands του τριμήνου συμπληρώνουν οι οίκοι Miu Miu, Dior, Fendi, Diesel, Louis Vuitton, Versace.
Διάβασε τη συνέχεια στο harpersbazaar.gr