Καθημερινά το λεξιλόγιο μου περιλαμβάνει τους όρους "υποχρεώσεις", "to do λίστες", "πρόγραμμα", περισσότερες φορές από ό,τι θα ήθελα. Τις ημέρες που είμαι ελεύθερη να κάνω ό,τι μου αρέσει, επιλέγω να βρίσκομαι σε έναν χώρο που συνδυάζει όλα όσα μου φτιάχνουν τη διάθεση και με κάνουν να αισθάνομαι αυτοπεποίθηση. Ως συντάκτρια αλλά και λάτρης της μόδας, επιλέγω να περνώ αρκετό από τον ελεύθερο χρόνο μου σε μέρη που μου προσφέρουν την ευκαιρία να ενημερωθώ ακόμα καλύτερα για τα επικρατέστερα trends της σεζόν, να δω τις νέες αφίξεις των αγαπημένων μου brands και να ανακαλύψω νέα που θα ανανεώσουν το ντύσιμό μου -και όχι μόνο. Ονειρεύομαι να βιώσω μία απολαυστική εμπειρία shopping. Μπορεί να είμαι κάπως απαιτητική, αλλά μπορείς να φανταστείς τον ενθουσιασμό μου, όταν επισκέφτηκα πρόσφατα ένα πολυκατάστημα που συνδυάζει όλα τα παραπάνω και πολλά περισσότερα. Ο λόγος για τα notos, τα πολυκαταστήματα που έχουν ως στόχο να ανανεώσουν τη γκαρνταρόμπα όλης της οικογένειας.
#WeLoveFashion by notos
Αυτή την περίοδο, η ανανέωση του στιλ, της γκαρνταρόμπας, της διάθεσής μου είναι ο στόχος που έχω θέσει στον εαυτό μου, ώστε να υποδεχτώ με τον καλύτερο τρόπο τη νέα σεζόν. Σαν να γνώριζαν το όνειρό μου, αλλά και πολλών άλλων γυναικών, τα notos ανέλαβαν να το κάνουν πραγματικότητα. Συγκεκριμένα, τα πολυκαταστήματα παρουσιάζουν με άκρως φθινοπωρινή διάθεση το νέο τους concept που ονομάζεται #WeLoveFashion. (Μπορείς να μάθεις περισσότερα για αυτό και στα social media του notos). Κατά την επίσκεψή μου στο πολυκατάστημα, βρέθηκα να είμαι περιτριγυρισμένη από τις νέες συλλογές διάσημων fashion brands και συνεπώς να μπορώ να επιλέξω ποιες από τις τάσεις της νέας σεζόν θέλω να υιοθετήσω.
Ακολουθώντας τις επικρατέστερες τάσεις της μόδας για το φθινόπωρο του 2022, τα notos συγκέντρωσαν σε ένα πολυκατάστημα με interior design υψηλής αισθητικής εταιρείες μόδας όπως οι Gant, Lacoste, Nautica, La Martina, The Bostonians, Paul&Shark, Lauren Ralph Lauren, Harmont & Blaine, Hugo Boss, Boggi, DKNY, TWINSET, Suncoo, HANITA, Penny Black, Iceberg, BBW, PIACENZA CASHMERE, SSEINSE, XACUS, LES DEUX, PMDS, Love Stories, American Vintage, Gaelle, Attic & Barn, Rabe, Kiko, IRO, Patrizia Pepe, BA&SH, Dune London, Tsakiris Mallas, Camper, The Fashion Desk, Swatch και Dors.
Αυτό σημαίνει πως μπορείς να βρεις labels που ορίζουν κάθε νέα σεζόν τις τάσεις και πρωταγωνιστούν στην επικαιρότητα της μόδας. Εκτός από ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ για γυναίκες, άνδρες και παιδιά, τα πολυκαταστήματα notos προσφέρουν μία πλούσια ποικιλία από προϊόντα ομορφιάς διάσημων εταιρειών όπως οι GUERLAIN, Shiseido, Hermes, Bvlgari, Clarins, ώστε να κάνεις ολοκληρωμένες αγορές, όπως και εγώ.
Επειδή όμως πάντα εκτιμώ την παραπάνω προσπάθεια και τις έξυπνες ιδέες που έχουν ως στόχο να προσφέρουν σε κάθε καταναλωτή το καλύτερο δυνατό costumer experience, νομίζω πως αξίζει να σου γράψω περισσότερα για τη φθινοπωρινή καμπάνια των notos, #WeLoveFashion.
Φτάνοντας στο πολυκατάστημα, δεν μπορούσα να μην ενθουσιαστώ με τις υψηλής αισθητικής βιτρίνες των notos, στις οποίες θα βρεις τις επικρατέστερες τάσεις της μόδας, παρουσιασμένες με έναν πολύ σύγχρονο και ξεχωριστό τρόπο. Κάτι που με ενθουσίασε ακόμα περισσότερο είναι τα QR codes που παρατήρησα πως υπάρχουν στις βιτρίνες. Εν τέλει, ανακάλυψα πως σκανάροντάς τα με το κινητό μου, εμφανιζόταν μπροστά μου μία ειδική σελίδα του notos.gr, στην οποία μπορούσα να βρω όλα τα items που θαύμασα στη βιτρίνα. Με μερικά clicks παραπάνω, συνειδητοποίησα πως μπορώ να κάνω ηλεκτρονικά τις αγορές μου με εξαιρετική ευκολία και ταχύτητα. Όπως έμαθα αργότερα, η εν λόγω πρωτοβουλία αποτελεί άλλη μία δράση στην στρατηγική του omni customer journey.
Η shopping list μου από τα notos
Όσο με εντυπωσίασαν οι νέες βιτρίνες των notos, άλλο τόσο με ενθουσίασαν και οι αγορές που έκανα όταν κατευθύνθηκα στο εσωτερικό του πολυκαταστήματος. Εννοείται πως ήμουν οργανωμένη και γνώριζα ποια κομμάτια λείπουν από τη συλλογή μου, ωστόσο η ποικιλία που προσφέρουν τα notos ξεπέρασαν κάθε προσδοκία. Επειδή το φθινόπωρο είναι η αγαπημένη μου εποχή καθώς επιστρέφει το outewear, ξεκίνησα το shopping με ένα Polo Ralph Lauren σακάκι σε navy blue απόχρωση που ταιριάζει με φορέματα, φούστες και παντελόνια, αλλά και ένα DKNY μπουφάν με κουκούλα που πρόκειται να είναι ο πιο cozy φίλος μου για τις ημέρες με κρύο.
Στη συνέχεια, έκανα κάποιες αγορές σε κομμάτια που ακολουθούν τις τάσεις της μόδας, ωστόσο είμαι σίγουρη πως θα φοράω για πολλά χρόνια. Ξεκίνησα με ένα εμπριμέ Gant φόρεμα που μπορώ να φορέσω από το πρωί στο γραφείο έως τη βραδινή έξοδο με τις φίλες μου, αλλά και μία midi φούστα σε tie-dye μοτίβο που ταιριάζει τέλεια τόσο με flat όσο και με ψηλοτάκουνα παπούτσια. Από τα notos στο σπίτι μου ήρθε επίσης ένα Lacoste πουλόβερ σε baby pink απόχρωση και ένα Levi's τζιν παντελόνι που θα είναι η απάντηση στην ερώτηση "τι θα φορέσω σήμερα;"
Εξίσου εντυπωσιακή ήταν η ποικιλία των notos σε αξεσουάρ. Ως γνωστή bag lover, πρόσθεσα στη φθινοπωρινή γκαρνταρόμπα μου μία μαύρη και ευρύχωρη Valentino τσάντα ώμου που είναι ακριβώς ό,τι χρειάζομαι στην καθημερινότητα και μία Coccinelle δερμάτινη τσάντα σε γήινη απόχρωση. Η λίστα με τις αγορές σε αξεσουάρ ολοκληρώθηκε με ένα ζευγάρι μαύρα μποτάκια με τετράγωνο τακούνι που είναι άνετα, πολύ κομψά και συνδυάζονται εύκολα με τους φθινοπωρινούς συνδυασμούς που θα δημιουργήσω.
Επειδή όμως κάθε εποχή έχει και το άρωμά της, δεν μπορούσα να μην επισκεφτώ το τμήμα με τα προϊόντα ομορφιάς στα πολυκαταστήματα notos. Κάπως έτσι μαζί μου στο σπίτι ήρθαν τρία αρώματα που θα εναλλάσσω στην καθημερινότητα ανάλογα με τη διάθεση μου.
Ναι, επέστρεψα στο σπίτι μου γεμάτη από στιλιστική έμπνευση που μου πρόσφερε η #WeLoveFashion καμπάνια των notos, με ανανεωμένο στιλ και χαρούμενη από την shopping εμπειρία μου. Ευχαριστημένη; Απόλυτα. Σου το προτείνω; Απόλυτα.
Μπες κι εσύ στο #welovefashion mood με μια επίσκεψη σε ένα από τα πολυκαταστήματα notos σε Αθήνα, Πειραιά, Θεσσαλονίκη και Καλαμάτα και στο notos.gr.
Ακολούθησε τα πολυκαταστήματα notos στα social κανάλια σε Instragram, Facebook & YouTube.
IG: notosofficial FB: notosGreece YouTube: notosofficial