H DKNY εξελίσσει τη φιλοσοφία"Do your Thing" που υιοθέτησε στη φθινοπωρινή της καμπάνια, και επιστρέφει ενισχύοντας την κεντρική ιδέα: του να είσαι αυθεντικός, να είσαι ο εαυτός σου και να κάνεις αυτό που πραγματικά ξέρεις καλύτερα. Για τη σεζόν Άνοιξη- Καλοκαίρι 2022, η "Do your Thing" καμπάνια εστιάζει σε αξίες που είναι συνυφασμένες με το ήθος και την ιστορία του brand DKNY. Με φωτογράφο τη Marili Andre και στυλίστα τον Edward Bowleg, εστιάζει σε πέντε θεματικές: Do your Thing for Love, Do your Thing for Fun, Do your Thing for Family, Do your Thing for Future και Do your Thing for Community.
DKNY: ένα brand με άποψη
Για τρεις δεκαετίες, η DKNY εκπροσωπεί άριστα το City Style δημιουργώντας looks που έχουν άποψη. Υποστήριξε και συνεχίζει να υποστηρίζει στο έπακρο τα όσα πρεσβεύει, αψηφώντας το ρεύμα της βιομηχανίας της μόδας και τις τάσεις, τοποθετώντας στο επίκεντρο τις ξεχωριστές προσωπικότητες που φορούν τα ρούχα, τα παπούτσια και τα αξεσουάρ του brand.
Δείτε περισσότερα στο harpersbazaar.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr