Όροι όπως "Metaverse", "Διαδίκτυο 3.0", "επαυξημένη πραγματικότητα", "NFTs" έχουν μπει για τα καλά στη συζήτηση που έχει ανοίξει για το μέλλον της μόδας. Η νέα πραγματικότητα είναι εικονική: οι αγορές θα μπορούν να γίνονται σε τρισδιάστατους εικονικούς χώρους, τα ρούχα να δοκιμάζονται με τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας, ενώ την ίδια στιγμή τα avatar των χρηστών θα μπορούν να ντυθούν με την τελευταία λέξη της μόδας. Η είδηση, επομένως, ότι ξεκινάει η Metaverse Εβδομάδα Μόδας, η πρώτη του είδους της, με τη συμμετοχή μάλιστα κορυφαίων brands όπως Tommy Hilfiger, Dolce & Gabbana, Estée Lauder, Selfridges, Hogan (κ.ά) δεν αποτελεί τεράστια έκπληξη, αλλά μια φυσική συνέχεια αυτού που συμβαίνει τον τελευταίο χρόνο σε διάφορους τομείς που εξυπηρετούν το lifestyle και την καθημερινότητά μας, όπως η βιομηχανία της μόδας: πολυτελείς οίκοι και μεγάλα brands δημιουργούν και πωλούν NFTs, ψηφιακά προϊόντα μόδας, τα οποία μπορούν να διατηρηθούν ως ψηφιακά ή και να ισοδυναμούν με το φυσικό τους αντίστοιχο.
Διάβασε τη συνέχεια στο Harpersbazaar.gr