Ενενήντα δυο, τόσα ήταν τα fashion brands που παρουσίασαν τις συλλογές τους στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι, που ξεκίνησε στις 28 Σεπτεμβρίου και ολοκληρώθηκε στις 5 Οκτωβρίου, με ξεκάθαρα θετικό πρόσημο στην επιτυχία. Το πλούσιο πρόγραμμά της που μοιράστηκε ανάμεσα σε fashion shows με παρουσία κοινού (συνολικά πραγματοποιήθηκαν 37), παρουσιάσεις χωρίς πασαρέλα ή ψηφιακές αποκαλύψεις, σε συνδυασμό με εντυπωσιακά events (όπως το τριήμερο Φεστιβάλ Balmain και την red carpet πρεμιέρα του οίκου Balenciaga), η πληθωρική παρουσία των εκπροσωπών της μόδας αλλά και της showbiz, και οι ίδιες οι συλλογές που ήρθαν με δημιουργική φόρα, σχεδόν απόλυτα απελευθερωμένες από την ψυχολογία της κόβιντ εποχής, επανατοποθέτησαν την Paris Fashion Week εκεί που ήταν πάντα: στην κορυφή της υψηλής ραπτικής και της πρωτοποριακής μόδας.
Highlights & Collections
Το πρώτο μεγάλο show της Εβδομάδας ήταν αυτό του οίκου Dior, με το εκπληκτικό πολύχρωμο σκηνικό - ντισκοτέκ που δημιούργησε η Anna Paparatti για να φιλοξενήσει τη νέα συλλογή της Maria Grazia Chiuri με έμπνευση από τα '60s και φόρο τιμής στον μακροβιότερο καλλιτεχνικό διευθυντή του οίκου, Marc Bohan. Συλλογή - φόρος τιμής -ήταν κι αυτή που ο Anthony Vaccarello ετοίμασε για τον οίκο Saint Laurant, ο οποίος επέστρεψε σε γνώριμα λημέρια για την παρουσίαση της collection: τον Πύργο του Άιφελ. Η συλλογή εμπνέεται από τη μούσα του Yves Saint Laurent, Paloma Picasso, και είναι μία ωδή στη μόδα των '80s.
Διάβασε τη συνέχεια στο Harpersbazaar.gr