H νέα τολμηρή ιδέα του POP-UP STORE CONCEPT από τη DIESEL

Το POP-UP STORE CONCEPT της DIESEL είναι το πρώτο υπό το όραμα του Δημιουργικού Διευθυντή Glenn Martens, στην Ευρώπη και στις Ηνωμένες Πολιτείες

ΓΡΑΦΕΙ: MISSBLOOM

Η DIESEL μόλις άνοιξε δύο νέα POP-UP STORE CONCEPT στο Amsterdam PC Hoofstraat και στην Washington, D.C. Τα καινούργια καταστήματα αποτυπώνουν την οξυδέρκεια σχεδιασμού του Martens με καθηλωτική, τολμηρή αρχιτεκτονική και εσωτερικούς χώρους.

Τα POP-UP stores αποτίουν φόρο τιμής στο DNA και την κληρονομιά της DIESEL: κατά την είσοδο και στους δύο χώρους, οι πελάτες περιβάλλονται από το moto "For Successful Living”. Το χρώμα του λογότυπου της εταιρείας χρησιμοποιείται ως κύριο χαρακτηριστικό του σχεδιασμού, καθώς από το δάπεδο μέχρι την οροφή, οι χώροι είναι βαμμένοι στο εμβληματικό κόκκινο.

Η ρήση FOR SUCCESFUL LIVING παραμορφώνεται και εκτυπώνεται σε ολόκληρο το σύνολο και των δύο καταστημάτων και είναι ευανάγνωστο μόνο όταν διαβάζεται από τις εισόδους τους. Το βάθος ‘’μπερδεύει’’ τις αισθήσεις των επισκεπτών σε όλα τα επίπεδα, αφήνοντας μια ισχυρή και διαρκή εντύπωση.

Τα POP-UP STORES θα διαθέτουν μια ποικιλία προϊόντων για γυναίκες και άνδρες από τις συλλογές DIESEL Spring/Summer 2021, καθώς και τη συλλογή του φθινοπώρου του 2021.