Ένα χρόνο μετά τον ερχομό της πανδημίας, η βιομηχανίας της μόδας και τα διάσημα brands έχουν αξιοποιήσει κάθε ψηφιακό μέσο για να δημιουργήσουν τις φωτογραφίσεις, τα εξώφυλλα και τις καμπάνιες τους. Το FaceTime και το Zoom εμφανίστηκαν στην ατζέντα τους σαν "από μηχανής θεός" και τα μοντέλα απέκτησαν ρόλο στιλίστα, κομμωτή και makeup artist.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η Gigi και η Βella Ηadid που έχουν φτιάξει μόνες τους αρκετά fashion projects από το σπίτι. Οι δυό τους αποφάσισαν, λοιπόν, να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να δημιουργήσουν τη νέα καμπάνια του οίκου Bottega Veneta. Η Bella πρωταγωνίστησε ως μοντέλο, φορώντας τα κομμάτια από την ανοιξιάτική συλλογή, ενώ η Gigi την απαθανάτησε σε διάφορα σημεία της κατοικίας τους, εξελλίσοντας την τέχνη της στη φωτογραφία.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr