Η Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης του φετινού Φεβρουαρίου παρουσίασε μια επιπλέον ιδιαιτερότητα σε σχέση με την ούτως ή άλλως υποχρεωτική προσαρμογή της στους περιορισμούς της πανδημίας. Εκτός από ψηφιακή, εμφανίστηκε ...διπλή και παρατεταμένη. Από τη μία, δηλαδή, υπάρχει η NYFW που τρέχει η διοργανώτρια εταιρεία IMG, και η οποία ξεκίνησε στις 14/02 και ολοκληρώνεται σήμερα (18/02), και από την άλλη υπάρχει η πλατφόρμα της CFDA, Runway360, όπου ο Tom Ford έχει δώσει στους Αμερικανούς σχεδιαστές τη δυνατότητα να παρουσιάσουν τις συλλογές τους όποια ημερομηνία επιθυμούν, εκτός του calendar.
Και στις δυο περιπτώσεις, η πλειοψηφία των συμμετεχόντων επέλεξε να παρουσιάσει τις collection της με τη μορφή lookbooks και films. O Jason Wu πραγματοποίησε live catwalk στην έναρξη της NYFW στήνοντας ένα παντοπωλείο στην καρδιά της Νέας Υόρκης με την επωνυμία "Mr Wu's general store" , η Ulla Jonhson παρουσίασε τη συλλογή της μ' ένα κινηματογραφημένο catwalk μέσα από το David H Koch Theater του Lincoln Center στη Νέα Υόρκη, ενώ τα μοντέλα στο video του brand Alice&Olivia θα μπορούσαν να είναι πρωταγωνίστριες του Gossip Girl.
Συνέχισε την ανάγνωση στο harpersbazaar.gr