Η Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης του φετινού Φεβρουαρίου παρουσίασε μια επιπλέον ιδιαιτερότητα σε σχέση με την ούτως ή άλλως υποχρεωτική προσαρμογή της στους περιορισμούς της πανδημίας. Εκτός από ψηφιακή, εμφανίστηκε ...διπλή και παρατεταμένη. Από τη μία, δηλαδή, υπάρχει η NYFW που τρέχει η διοργανώτρια εταιρεία IMG, και η οποία ξεκίνησε στις 14/02 και ολοκληρώνεται σήμερα (18/02), και από την άλλη υπάρχει η πλατφόρμα της CFDA, Runway360, όπου ο Tom Ford έχει δώσει στους Αμερικανούς σχεδιαστές τη δυνατότητα να παρουσιάσουν τις συλλογές τους όποια ημερομηνία επιθυμούν, εκτός του calendar.
Και στις δυο περιπτώσεις, η πλειοψηφία των συμμετεχόντων επέλεξε να παρουσιάσει τις collection της με τη μορφή lookbooks και films. O Jason Wu πραγματοποίησε live catwalk στην έναρξη της NYFW στήνοντας ένα παντοπωλείο στην καρδιά της Νέας Υόρκης με την επωνυμία "Mr Wu's general store" , η Ulla Jonhson παρουσίασε τη συλλογή της μ' ένα κινηματογραφημένο catwalk μέσα από το David H Koch Theater του Lincoln Center στη Νέα Υόρκη, ενώ τα μοντέλα στο video του brand Alice&Olivia θα μπορούσαν να είναι πρωταγωνίστριες του Gossip Girl.
Συνέχισε την ανάγνωση στο harpersbazaar.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr