Ανταποκρινόμενη στα νέα μέτρα για το δεύτερο κύμα της πανδημίας Covid-19 η Εβδομάδα Μόδας της Κοπεγχάγης πραγματοποιήθηκε αποκλειστικά σε ψηφιακή μορφή. Από τις 2 έως τις 4 Φεβρουαρίου τα σκανδιναβικά brands παρουσίασαν τις συλλογές τους με τη μορφή video ή μέσω φωτογραφιών.
Ganni, Rixo, Stine Goya, Stand, Holzweiler, Nynne, H&M, Rabens Saloner, Rodebjer, House of Dagmar, Marimekko, Lovechild 1979, Samsøe Samsøe κ.ά. έδωσαν τις δικές τους προτάσεις για τον ερχόμενο χειμώνα και ήταν δίχως αμφιβολία μία ωδή στην effortless chic σκανδιναβική αισθητική: Μίνιμαλ γραμμές, ουδέτεροι τόνοι αλλά και έντονα χρώματα αποτυπώθηκαν σε διαχρονικά ρούχα και αξεσουάρ που αντέχουν στον χρόνο και φοριούνται ξανά και ξανά.
Διάβασε περισσότερα στο madamefigaro.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr