Follow us

Τι σχέση έχουν τα υφάσματα και οι αισθήσεις μας;

Και πώς αυτό επηρεάζει την επιλογή μας ως προς το τι θα φορέσουμε;

Τι σχέση έχουν τα υφάσματα και οι αισθήσεις μας;

Πριν από μερικές ημέρες, ο Διεθνής Σύμβουλος Μόδας της P&G, σχεδιαστής Giles Deacon, παρουσίασε σε αποκλειστικότητα τις τελευταίες του συλλογές με ρούχα που πλένονται στο πλυντήριο, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται και η συλλογή «Dress for Yes» για το Lenor.

Ο Deacon σχολίασε: «Ύστερα από ένα χρόνο συνεργασίας με το τμήμα Fabric Care της P&G, είδα τις προόδους τους σε ό,τι αφορά τη φροντίδα των ρούχων. Έχω περάσει αρκετό χρόνο με την ταλαντούχα ομάδα τους στο Κέντρο Καινοτομίας στις Βρυξέλλες και έχω δει την πρόοδο στη δουλειά που κάνουν εκεί. Πηγή έμπνευσης για μένα ήταν αυτό που μπορεί να κάνει το Lenor για να εξασφαλίσει ότι τα ρούχα παραμένουν όμορφα για αρκετό καιρό μετά τη σχεδίασή τους. Για αυτήν τη νέα συλλογή εμπνεύστηκα από την μακρο-τάση της μόδας και των υφασμάτων που διεγείρουν όλες τις αισθήσεις. Ξεκίνησα να δημιουργώ σχέδια που αναδεικνύουν ό,τι καλύτερο διαθέτει κάθε brand. Για το Lenor, επικεντρώθηκα στην προσπάθεια να δώσω στους ανθρώπους τη σιγουριά να φορούν ένα ρούχο όλη την ημέρα και να νιώθουν τόσο υπέροχα φορώντας το μέχρι το βράδυ όπως ένιωθαν όταν το φόρεσαν για πρώτη φορά το πρωί.»

Τι σχέση έχουν τα υφάσματα και οι αισθήσεις μας;

Η P&G Future Fabrics φέρνει κοντά τους κορυφαίους παγκοσμίως ειδικούς μόδας και υφασμάτων σε μια γιορτή για τις αισθήσεις
Για τα brand του τμήματος Fabric Care, κλήθηκαν κορυφαίοι ειδικοί από τα τμήματα μόδας, υφασμάτων και ανθρώπινης ψυχολογίας προκειμένου να συζητήσουν για τις πιο πρόσφατες εξελίξεις σε ό,τι αφορά τα υφάσματα αλλά και τον τρόπο που οι ασυνείδητες αποφάσεις μας επηρεάζουν τις απόψεις μας για τα ρούχα.

Μια σημαντική ομιλία του John Turner, διευθυντή του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης της P&G, εστίασε στο γιατί οι προτιμήσεις και οι απόψεις που έχουν οι άνθρωποι για τα ρούχα τους αλλάζουν, εστιάζοντας στην παράταση και τη βελτίωση των πολυαισθητηριακών ιδιοτήτων των υφασμάτων που επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται τα ρούχα τους, δηλαδή την εμφάνιση, την αίσθηση και το άρωμά τους. Ο κύκλος ζωής των ρούχων μας συχνά είναι σύντομος, γιατί δεν φροντίζουμε σωστά αυτές τις ιδιότητες.

Ο Turner σχολίασε: «Οι ντουλάπες μας είναι γεμάτες ρούχα, αλλά φοράμε μόνο το 20% στο 80% των περιπτώσεων. Γιατί λοιπόν δεν φοράμε τα υπόλοιπα; Γιατί σταματήσαμε να αγαπάμε κάποιο ρούχο για το οποίο ξοδέψαμε τα χρήματά μας που με κόπο βγάλαμε; Η P&G εξετάζει τη φροντίδα των υφασμάτων από μια νέα οπτική για να βρει την απάντηση».

Τι σχέση έχουν τα υφάσματα και οι αισθήσεις μας; - εικόνα 2

Η γνωστική επιστήμη συναντά τη μόδα και τα υφάσματα
Το Premiere Vision, επίσημος συνεργάτης της P&G Future Fabrics στο χώρο των υφασμάτων, άνοιξε με μια παρουσίαση της Associate Fashion Director, Sabine Le Chatelier, σχετικά με τη μόδα ως πολυαισθητηριακή εμπειρία, η οποία παρουσίασε τον τρόπο με τον οποίο τα υφάσματα δεν απευθύνονται μόνο στα μάτια αλλά πρόκειται για μια αλχημεία που αφορά την όραση, την αίσθηση και τη συμπεριφορά. Συγκεκριμένα, τα τελευταία χρόνια στην έρευνα της αντιληπτικής ψυχολογίας γίνεται ολοένα και περισσότερο λόγος για μια «πολυ-αισθητηριακή επανάσταση», γεγονός που δείχνει ότι οι αισθήσεις μας επηρεάζουν πάντα η μια την άλλη και έχουν αντίκτυπο στις προτιμήσεις και τις διαθέσεις μας, πολύ περισσότερο από ό,τι αντιλαμβανόμαστε και συχνά με τρόπους που ούτε καν γνωρίζουμε.


Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr