H Lacta παρουσιάζει την νέα της πολυαναμενόμενη επικοινωνία η οποία επιχειρεί να απαντήσει σε ένα από τα κορυφαία ερωτήματα που έχουν απασχολήσει τον άνθρωπο: «Τι είναι η αγάπη;» Η ερώτηση που πραγματεύεται η νέα καμπάνια της Lacta αποτελεί και μια από τις πλέον δημοφιλείς αναζητήσεις διεθνώς στο Google.
Φέρνοντας στο προσκήνιο ένα από τα πιο επίκαιρα αντικείμενα συζήτησης παγκοσμίως, την εξέλιξη της τεχνητής νοημοσύνης η Lacta ξεκινάει μια νέα διαφημιστική ταινία που θα κορυφωθεί με την κυκλοφορία της νέας ωριαίας τηλεταινίας τη με τίτλο "Η γεύση της αγάπης" (σε σκηνοθεσία του Άκη Πολύζου, σενάριο της Μυρτώς Κοντοβά από μια ιστορία του Πάνου Σαμπράκου) η οποία θα κυκλοφορήσει στο Internet και στην τηλεόραση, στις 14 Φεβρουαρίου, ημέρα του Αγ. Βαλεντίνου. Στην ταινία πρωταγωνιστούν ο Φάνης Μουρατίδης και η Φιόνα Γεωργιάδη, αλλά και το ζευγάρι της τηλεοπτικής διαφήμισης, Δημήτρης Κίτσος και Μελισσάνθη Μάχουτ.
Μέσα από μία ιστορία αγάπης που μας ταξιδεύει στον χρόνο, μάς θυμίζει ότι η αληθινή αγάπη αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες διαφορές ανθρώπινης φύσης και τεχνητής νοημοσύνης. Η ιστορία τόσο του διαφημιστικού όσο και της ταινίας εξελίσσεται στο έτος 2038 όπου ένας άνδρας ζει με ένα ανθρωποειδές ρομπότ με τη μορφή μιας όμορφης κοπέλας που μπορεί να προβλέπει κάθε του επιθυμία. Όλα όμως αλλάζουν όταν το λειτουργικό της σύστημα αναβαθμίζεται με Τεχνητά Συναισθήματα και επιθυμεί να μάθει πλέον «τι είναι η αγάπη».
Επιπλέον, η Lacta επιχειρεί να δώσει και μία απάντηση με τη βοήθεια πραγματικής τεχνητής νοημοσύνης μέσως της ELLi, το ρομπότ δηλαδή της τηλεοπτικής διαφήμισης, που ενώ ξέρει τα πάντα, δεν μπορεί να καταλάβει τι είναι η αγάπη και ζητά από τους χρήστες του thetasteoflove.gr να την βοηθήσουν να μάθει.
Έτσι, οι επισκέπτες του site thetasteoflove.gr μπορούν να δώσουν τη δική τους ερμηνεία στο ερώτημα, ανεβάζοντας μια φωτογραφία ή μια σκέψη τους που δείχνει τι είναι για αυτούς η αγάπη. Η πληροφορία στη συνέχεια αναλύεται από λογισμικό με τεχνολογία Artificial Intelligence σε συνεργασία με την Google. Οι συμμετοχές συσχετίζονται με αυτές χιλιάδων άλλων χρηστών, μέσω αλγορίθμων μηχανικής μάθησης και απεικονίζονται σε ένα τρισδιάστατο περιβάλλον προκειμένου να αναδυθούν κοινά στοιχεία για το τι είναι για όλους μας η αγάπη.