Η Lilly Singh And έχει χτίσει μια μικρή αυτοκρατορία στο YouTube που μετρά πάνω από 11 εκατομμύρια subscribers. O Brian Kelly θεωρείται ταξιδιωτικός guru και αυτό το αποδεικνύουν τα 10 εκατομμύρια followers που έχει στο Instagram. Η Kayla Itsines έχει το δικό της app, το “Sweat With Kayla” με πάνω από 6,3 εκατομμύρια followers στο Instagram.
Όλοι οι παραπάνω έχουν χτίσει την καριέρα τους και έχουν βγάλει άπειρα χρήματα μέσα από τα social media.
Η εποχή εξάλλου αφήνει περιθώρια για κάτι τέτοιο. Έτσι, όσοι καταφέρουν να χτίσουν την κοινότητά τους και να πουλήσουν μετά το content τους, εξαργυρώνουν σε φήμη και χρήμα την επιτυχημένη τους επικοινωνία.
Δεν μπορεί όποιος κι όποιος να το καταφέρει. Αυτοί που το έκαναν όμως, μοιράζονται μαζί μας χρήσιμα tips.
Μέτρα τις δυνάμεις σου
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι «να βρεις τις δυνάμεις σου και το πού μπορεί να κάνει τη διαφορά η ειδίκευσή σου. Κάτι που θα σου δώσει τη βάση για να χτίσεις την επιρροή σου» συμβουλεύει η personal trainer και influencer Jillian Michaels. «Πριν από πολλά χρόνια έμαθα ότι δεν μπορείς να είσαι σημαντικός για όλους. Υπάρχουν 7 δισεκατομμύρια άνθρωποι σε αυτόν τον κόσμο και πολλοί απ' αυτούς θα ανταποκριθούν σε αυτά που λέω, ώστε να δημιουργήσω μια υγιή επιχείρηση» λέει η personal trainer με εκπομπή στην τηλεόραση και 1,2 εκατομμύρια followers στο Instagram.
Χρειάζεται επιμέλεια και σωστή επικοινωνία
Ένα κοινό χαρακτηριστικό που έχουν οι influencers των social media είναι πως είναι καλοί στην επικοινωνία, σημειώνει η συγγραφέας και ειδικός των millenials Lindsey Pollak με 42,800 followers στο Twitter. Η Pollak επισημαίνει ότι πρέπει να ξέρεις πότε να χρησιμοποιείς κείμενο, φωτογραφίες ή emojis γιατί πια ο τρόπος επικοινωνίας είναι πιο σημαντικός από ποτέ. Επίσης αν γίνεις πηγή πληροφοριών θα αποκτήσεις περισσότερο πιστό κοινό, εφόσον εννοείται πως είσαι αξιόπιστος.
Διάβασε περισσότερα στο gr.askmen.com
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr