Η συνέπεια και η οργάνωση είναι απ' τα βασικά πράγματα που κάθε εργαζόμενος πρέπει να διαθέτει για να τσουλάει η μέρα ομαλά και να μην τρέχει τελευταία στιγμή να προλάβει τα deadlines. Αν, δηλαδή, είσαι απ' αυτούς που πάνε στη δουλειά και κάποια στιγμή ενώ έχει φτάσει η ώρα του μεσημεριανού συνειδητοποιούν ότι δεν έχουν κάνει oύτε τα μισά απ' αυτά που έπρεπε, τότε είναι καιρός να βάλεις λίγη τάξη στην εργασιακή σου ρουτίνα.
Πώς; Προσπαθώντας να ακολουθήσεις τα εξής τέσσερα πράγματα κάθε πρωί.
Ξεκίνα απ' τα δύσκολα
Ο γνωστός Αμερικανός συγγραφέας Μαρκ Τουέιν συνήθιζε να λέει ότι αν το πρώτο πράγμα που κάνεις το πρωί είναι να φας ένα ζωντανό βατράχι, τότε η υπόλοιπη μέρα ξέρεις ότι δεν μπορεί παρά να είναι καλύτερη. Κοινώς, είναι καλύτερα να κάνεις το πρωί τα πιο απαιτητικά και δύσκολα projects στη δουλειά - διάφορες μελέτες έχουν δείξει ότι η θέληση του ανθρώπου είναι μεγαλύτερη τις πρωινές ώρες.
Όρισε προτεραιότητες
Ειδικοί σε θέματα παραγωγικότητας συστήνουν να μην περνάς το πρωί διαβάζοντας κι απαντώντας σε email, που θα σε αποσυντονίσουν. Αντιθέτως, τις πρώτες ώρες προσπάθησε να επικεντρωθείς στα σημαντικά και αυτά που επείγουν. Τσέκαρε μόνο αν υπάρχει κάποιο email που πρέπει να δώσεις προτεραιότητα και μείνε σταθερός στη λίστα με αυτά που πρέπει να γίνουν.