Είτε έχεις θέματα στη συνεννόηση με τον τηλεφωνικό σου πάροχο είτε απλά προσπαθείς να κάνεις κράτηση για μια πτήση, η κακή επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών είναι κάτι που συναντάται συχνά και πολλές φορές σε κάνει να ουρλιάζεις στο τηλέφωνο. Πέρα από τις γενικεύσεις και από τα τηλεφωνήματα που ο καθένας έχει να διηγηθεί πάντα υπάρχουν και εταιρείες που καταφέρνουν να καινοτομούν, να είναι πολύ φιλικές προς τον πελάτη και πλασάρουν σωστά αυτό που προσφέρουν.
Πώς η τεχνολογία θα σε βοηθήσει να αναπτύξεις την επιχείρησή σου
Δύο επιτυχημένοι επιχειρηματίες σου δείχνουν τον τρόπο για να συνδυάσεις ιδανικά την τεχνολογία με την επικοινωνία