(Υπάρχει ειδικός γι'αυτό;) Πάντως, δεν ισχύουν αυτά που φαντάζεσαι.
Το Instagram συγκαταλέγεται σίγουρα στα αγαπημένα μας social media. Υπάρχει μόνο ένα πρόβλημα και, όχι, δεν εννοούμε το πώς να μοιραστείς μια φωτογραφία σου – αυτό είναι εύκολο. Η πρόκληση έρχεται όταν πρέπει να σκεφτείς το κατάλληλο σχόλιο για να συνοδεύσεις τη φωτογραφία σου. Μερικά it-girls είναι πολύ καλές σε αυτό – Alexa Chung για εσένα λέμε –, αλλά με εσένα Miss Bloomer τι γίνεται;
O Michael Kwolek, υπεύθυνος έρευνας στη συμβουλευτική εταιρεία social media Room 214, μοιράζεται τις γνώσεις του περί... λεζάντας! Μάθε τα do's και τα don'ts και αξιοποίησε τα!
Πόσες λέξεις; «Η συνοπτικότητα είναι σημαντική» λέει ο Kwolek. Κάτι σύντομο και σίγουρα μικρότερο από ένα tweet (140 χαρακτήρες).
Πόσα hastags είναι καλό να χρησιμοποιώ; Ο Κwolek προτείνει δύο (και σου βάζει δύσκολα!) #Όσοι #άνθρωποι #βάζουν #hastag #σε #κάθε #λέξη #που #χρησιμοποιούν #είναι #λάθος. «Mη κάνεις hastag κάθε λέξη που χρησιμοποιείς στη λεζάντα σου! Αυτό είναι απαγορευτικό. Τα hastags πρέπει να είναι σχετικά και αυτά που είναι άσχετα με αυτό που έχεις “ανεβάσει” απλά αποσπούν το κοινό σου, είναι ένα αστείο που δεν γελάει κανένας» εξηγεί ο Kwolek.
Γραμματική, σύνταξη: έχουν (ακόμα) σημασία. «Αν θες κάποιος να διαβάσει αυτό που γράφεις πρέπει να είναι ευανάγνωστο».
Η αξία της λεζάντας. «Όταν κάνω scroll στο Instagram δεν διαβάζω απαραίτητα τις λεζάντες. Αν θέλεις ο άλλος να διαβάσει το σχόλιο σου πρέπει να το “χτίσεις” ξεκινώντας από τη φωτογραφία. Κάνε με να κοιτάξω τη φωτογραφία, αλλά να θέλω να διαβάσω και το σχόλιο».
Και πώς θα το πετύχεις αυτό; «Πιστεύω πως πρέπει να έχεις μία δυνατή άποψη πάνω σε κάποιο θέμα. Σίγουρα θέλεις να “πάρεις” κάτι από την προσωπικότητα του άλλου, μπαίνοντας στον λογαριασμό του».
Oι φωτογραφίες a la Beyonce, δηλαδή χωρίς λεζάντα. «Όταν βάζεις hastag σε κάτι είναι σα να λες στο Internet πως ελπίζεις να δουν οι άλλοι τη φωτογραφία σου. Από την άλλη, όταν δεν βάζεις hastag στη φωτογραφία σου απλά την αφήνεις να “μιλήσει” από μόνη της και δεν σε νοιάζει πόσοι και ποιοι θα τη δουν». Η συμβουλή μας για εσένα είναι πως αν δεν έχεις κάτι να πεις, καλύτερα να μη πεις τίποτα.