Η Eva Chen δεν σταμάτησε να μοιράζεται υλικό από τα πιάτα που πέρασαν από μπροστά της σε κάθε fashion show που παρευρέθηκε, η Harling Ross μοιράστηκε ένα στιγμιότυπο από τον μπουφέ της Roxanne Assoulin γράφοντας “Breakfast buffets are the new street style you heard it here first” και η Leandra Medine μπήκε σε ένα debate μαζί της στο MN για τη σύνδεση φαγητού, μόδας και social media.
Η συσχέτιση του φαγητού με τη μόδα δεν είναι κάτι καινούριο, αφού υπάρχει μία αμφίδρομη σχέση μεταξύ τους, συχνά καλλιτεχνική αλλά και χιουμοριστική σε πολλές περιπτώσεις. Η Leandra σημειώνει στο άρθρο της Ross ότι ανέκαθεν υπήρχε μία σύνδεση μεταξύ φαγητού και μόδας καθώς και τα δύο εξυπηρετούν δύο βασικές ανάγκες διαβίωσης - τα ρούχα μας καλύπτουν και η τροφή μας χορταίνει. Στο ίδιο debate γίνεται και λόγος για τη δύναμη του φαγητού στα social media - φαγητό ίσον likes ίσον μεγαλύτερο engagement. Και κάπως έτσι, η αρθρογράφος Harling Ross υποστηρίζει ότι η μεγαλύτερη τάση στην Εβδομάδα Μόδας δεν ήταν τα ρούχα.
Σε μία διοργάνωση όπου συνηθίζεται οι πρωταγωνιστές να είναι τα ρούχα, το φαγητό έκλεψε την παράσταση. Αν μέχρι πρότινος, ο μπουφές υπήρχε μόνο και μόνο ως απαραίτητο συστατικό ενός πετυχημένου event, στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης βρέθηκε σε πρώτο πλάνο. Οι επιλογές μάλιστα τόσο του στησίματος όσο και του φαγητού είχαν άρρηκτη σχέση με τη διάθεση και το ύφος του εκάστοτε σχεδιαστή. Από τον pop μπουφέ - πρωινό της Assoulin στο κομψό tea party του Mansu Gavriel σε συνεργασία με τον La Duree, το σίγουρο είναι ότι Instagramικός κόσμος δεν έμεινε ασυγκίνητος στη θέα όλων αυτών των βρώσιμων installation.
Το πρωινό @brockcollection
Ο μπουφές @roxanneassoulin
Το tea party @mansugavriel
Το δείπνο @marcjacobs
Η έμπνευση της @groehrs με αφορμή το #nyfw
shsh