
Η πρόσφατη μελέτη «Path to Purchase» η οποία διεξήχθη από την comScore σε 12 παγκόσμιες αγορές στο H1 του 2017 και δημοσιεύτηκε πρόσφατα από το TripAdvisor καταδεικνύει την σημαντικότητα του μέσου στο «ταξίδι» του καταναλωτή. Συγκεκριμένα:
Το TripAdvisor ήλθε σε επαφή με το 60% των ταξιδιωτών οι οποίοι διεξήγαγαν την έρευνά τους και έκαναν τις κρατήσεις τους online.
- 61% των καταναλωτών που αγόρασαν αεροπορικά εισιτήρια επισκέφθηκαν το TripAdvisor / 54% αυτών επισκέπτονται το TripAdvisor πριν την αγορά
- 74% των καταναλωτών που έκλεισαν δωμάτιο σε ξενοδοχείο επισκέφθηκαν το TripAdvisor / 57% αυτών επισκέπτονται το TripAdvisor πριν την αγορά
Το TripAdvisor, το μεγαλύτερο ταξιδιωτικό site στον κόσμο, κατατάσσεται πρώτο ως το site με τις περισσότερες επισκέψεις πριν την κράτηση. Η έρευνα έδειξε επίσης ότι:
Οι ταξιδιώτες που χρησιμοποίησαν το TripAdvisor ήταν αισθητά πιο ενεργοί κατά τη διάρκεια της «Διαδρομής προς την Αγορά» σε σχέση με αυτούς που δεν χρησιμοποίησαν το TripAdvisor: χρειάστηκαν κατά μέσο όρο 89 μέρες για να προχωρήσουν στην αγορά, έχοντας επισκεφθεί 34 sites και καταναλώσει 182 σελίδες – Ένα εντυπωσιακό 25% του συνολικού χρόνου της έρευνας αγοράς τους καταναλώθηκε στο TripAdvisor.

Λαμβάνοντας υπόψη ότι 73% των πρώτων ταξιδιωτικών αναζητήσεων γίνεται χωρίς συγκεκριμένο προορισμό υπόψιν και ότι στο 80% των περιπτώσεων η έρευνα αγοράς παίρνει πάνω από 4 εβδομάδες για να ολοκληρωθεί – είναι σημαντικό να υπογραμμιστεί ότι είναι δεδομένη η ύπαρξη σημαντικής ευκαιρίας για να προσεγγιστούν οι ταξιδιώτες και να επηρεαστούν οι αποφάσεις τους.
Για πρόσβαση στην αναλυτική μελέτη του TripAdvisor σχετικά με τη «Path to Purchase», μπες εδώ!
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr