Όσοι ζήσαμε την εφηβεία μας στα 90's έχουμε πολλούς λόγους να νιώθουμε τυχεροί. Η ανασφάλεια ήταν μία λέξη, ως επί το πλείστον, αγνωστη, η οικονομία πήγαινε καλά, η τέχνη έκανε βήματα μπροστά, η τεχνολογία είχε μόλις ξεκινήσει να μπαίνει στις ζωές μας και -φυσικά- η μουσική περνούσε την δική της “χρυσή” περίοδο.
Αφήνοντας πίσω τα flamboyant 80's η αισθητική έκανε στροφή 180 μοιρών και, μαζί της, η μόδα γύρισε τις πλάτες στην υπερβολή του πρόσφατου παρελθόντος και υποδέχτηκε τη νέα αυτή εποχή με καρό πουκάμισα, σκισμένα τζιν, ξεχειλωμένα t- shirts και αρβύλες- με αποκορύφωμα, τo 1992, την grunge συλλογή του Marc Jacobs για τον οίκο Perry Ellis που, μπορεί αν τού στοίχισε την απόλυσή του, υπήρξε, όμως και το εναρκτήριο λάκτισμα για το μέλλον του ταλαντούχου σχεδιαστή που αποδείχτηκε υπέρλαμπρο. Και αν, στη Νέα Υόρκη, ο κόσμος της μόδας δεν ήταν ακόμα έτοιμος να υποδεχτεί την επαναστατική αυτή, “ωμή” αισθητική, στην Βορειοδυτική όχθη των Η.Π.Α., το grunge άνθιζε, μέσα από τις τοπικές μπάντες που είχαν καταφέρει να δημιουργήσουν την δική τους μουσική σκηνή με τον χαρακτηριστικό, hard και μελωδικό ήχο που τούς εκτόξευσε εν μία νυχτί στο παγκόσμιο μουσικό στερέωμα.
Η αρχή έγινε με την κυκλοφορία του Nevermind των Nirvana και του Ten των Pearl Jam. Τα δύο αυτά albums, που κυκλοφόρησαν με διαφορά ενός μήνα περίπου, αποτέλεσαν την τέλεια αφορμή για να ανακαλύψει και ο υπόλοιπος κόσμος την μουσική σκηνή- θησαυρό αυτής της ανεξερεύνητης πλευράς των Η.Π.Α. Μπάντες όπως οι Soundgarden, οι Alice in Chains και οι Mudhoney, παρότι υπήρξαν γνωστές στην περιοχή δεν είχαν, μέχρι εκείνη τη στιγμή την αναγνώριση που τούς άξιζε.
Κάπου σε αυτό το σημείο, θυμάμαι τον εαυτό μου, γύρω στα 10, να ακούει για πρώτη φορά το riff του Smells like teen Spirit, να γουρλώνει τα μάτια και, για τα επόμενα -όχι και λίγα- χρόνια, να ασχολούμαι με την grunge σκηνή με ένα πάθος και έναν ενθουσιασμό, σαν να είχα ανακαλύψει έναν κρυμμένο θησαυρό. Και κάπως έτσι, άρχισα να ψάχνω και να ανακαλύπτω. Μία νέα αισθητική, μία νέα φιλοσοφία, νέους ήρωες, νέα ρούχα, νέες ταινίες, νέα αναγνώσματα. Και κάπως έτσι με βρήκε η εφηβεία μου να ακούω τις αγαπημένες μου μπάντες, να βλέπω, σε επανάληψη, την ταινία Singles του Cameron Crowe- γυρισμένη αποκλειστικά στο Seattle και με πρωταγωνιστές και κάποιους από τους αγαπημένους μου μουσικούς.
Έκτοτε, το Seattle αποτελεί -ακόμα και σήμερα, 25 χρόνια μετά- τον προορισμό των ονείρων μου, το ταξίδι που κάποια στιγμή θα έχω την τύχη να κάνω, ακόμα κι αν, η εγχώρια μουσική σκηνή δεν υφίσταται πλέον, ακόμα κι αν η ενηλικίωση με βρήκε αρκετά διαφορετική (πώς αλλιώς θα μπορούσε να γίνει, άλλωστε), ακόμα κι αν τα καρό πουκάμισά μου αντικαταστάθηκαν από blazers (όχι εξ' ολοκλήρου, βέβαια, γιατί μία σπίθα από την εφηβεία μου εξακολουθεί να σιγοκαίει μέσα μου).
Κάπως έτσι, και σήμερα ονειρεύομαι τη στιγμή που θα κάνω τις βόλτες μου στους βροχερούς δρόμους της University District, θα σταθώ κάτω από το Space Needle, θα πιω τα pints μου στο The Crescent και θα επιδιώξω να βρεθώ σε ένα live κάποιας τοπικής μπάντας για να ζήσω λίγο αυτό το κλίμα που διαμόρφωσε μία ολόκληρη σκηνή και άλλαξε τον ρου της μουσικής για πάντα.
Αυτές τις σκέψεις, δύο δεκαετιών τουλάχιστον, έκανα σήμερα το πρωί, που έπαιρνα έναν Starbucks Chilled Caffè Latte από το ψυγείο του mini market κάτω από το σπίτι μου, λίγο πριν ξεκινήσω για τη δουλειά (στο σημείο αυτό να σημειώσω ότι, μία άλλη μεγάλη μου αγάπη, τα Starbucks, έχουν ως γενέτειρα το Seattle και συγκεκριμένα την γνωστή αγορά Pike της πόλης, όπου άνοιξαν και το πρώτο τους κατάστημα), και το μάτι μου έπεσε στον διαγωνισμό που κάνουν τα Starbucks Chilled Classics, με έπαθλο ένα ταξίδι στο Seattle! Φυσικά, σκοπεύω να μην χάσω λεπτό- η αγαπημένη μου πρωινή συνήθεια αποτελεί, πλέον, ένα επιπλέον κίνητρο για να βρεθώ στον προορισμό των ονείρων μου και σκοπεύω να το επιδιώξω όσο τίποτα!
Θέλεις κι εσύ να πάρεις μέρος στον super διαγωνισμό των Starbucks Chilled Classics και να διεκδικήσεις ένα ταξίδι στο Seattle που θα σού μείνει αξέχαστο; Η διαδικασία είναι απλή!
Απόλαυσε ένα Starbucks Chilled Classics και κέρδισε ένα ταξίδι στο Seattle (USA), στη γενέτειρα των Starbucks!
Πώς:
Με την αγορά καθενός Starbucks Chilled Classics (Cappuccino, Caffè Latte, Caramel Macchiato, Chocolate Mocha, και τη νέα γεύση Vanilla Bean Macchiato) με μαύρο καπάκι που αναγράφει «Get a taste of Seattle» και έναν κωδικό διαγωνισμού, μπορείς να συμμετάσχεις στον διαγωνισμό με τρία απλά βήματα:
- Κατέβασε (πραγματοποιώντας λήψη) την εφαρμογή Aurasma στο κινητό σου τηλέφωνο (app store για iOS ή Android)
- Σάρωσε το λογότυπο Starbucks που βρίσκεται στο πλαϊνό μέρος του κυπέλλου και ακολούθησε τις οδηγίες επί της οθόνης (κράτησε το κύπελλο περίπου 30 εκατοστά μακριά από το κινητό σου για καλύτερη σύνδεση με την εφαρμογή)
- Είσαγε τον κωδικό διαγωνισμού που βρίσκεται στο καπάκι του κυπέλλου σου καθώς και τα προσωπικά σου στοιχεία επικοινωνίας και θα μάθεις άμεσα αν έχεις κερδίσει πάντα σύμφωνα με τις οδηγίες της εφαρμογής.
Ακολουθώντας αυτά τα βήματα, μπαίνεις αυτόματα σε μία μεγάλη κλήρωση για το μεγάλο δώρο (ταξίδι στο Σιάτλ για δύο άτομα) και μαθαίνεις άμεσα αν έχεις κερδίσει μία από τις χίλιες δωροκάρτες για γνωστό επώνυμο online κατάστημα λιανικής μόδας αξίας 25€.
Για περισσότερες πληροφορίες και όρους συμμετοχής, μπορείς επισκεφτείς την ιστοσελίδα του διαγωνισμού, επιλέγοντας την χώρα μας.
*Ο διαγωνισμός ισχύει από τον Μάιο μέχρι και το τέλος Αυγούστου (31/8/2017) και επιτρέπει μόνο μία συμμετοχή κατά άτομο σε ημερήσια βάση, ανά αγορά προϊόντος.
*Περισσότερες πληροφορίες για την σειρά των έτοιμων προς κατανάλωση κρύων ροφημάτων καφέ Starbucks Chilled Classics μπορείς να βρεις εδώ: https://starbucksrtd.com/gr/
Το μεγάλο δώρο της κλήρωσης περιλαμβάνει:
- ένα ταξίδι για 2 άτομα στο Σιατλ με αεροπορικά εισιτήρια μετ’ επιστροφής
- 5 διανυκτερεύσεις σε 4 αστέρων ξενοδοχείο με πρωϊνό
- ξενάγηση στο πρότυπο Starbucks Reserve κατάστημα με χώρο Καβουρδίσματος & Αίθουσα Γευσιγνωσίας roastery.starbucks.com (να υπάρχει το link) των Starbucks
- πάσο για επίσκεψη στα αξιοθέατα της πόλης (CITYPASS)
- 250$ για προσωπικά έξοδα κατ’ άτομο
- δωροκάρτα Starbucks αξίας 50$ κατ’ άτομο.