Λίγες μέρες πριν, για την ακρίβεια στις 8 Οκτωβρίου, η έκθεση στο Costume Institute του Μητροπολιτικού Μουσείου Τέχνης της Νέας Υόρκης με θέμα «Heavenly Bodies: Fashion and the Catholic Imagination» έκλεισε τις πόρτες της ύστερα από πέντε μήνες παρουσίας στην πόλη.
Ο απολογισμός του Μουσείου ύστερα από το πέρας αυτής ήταν πραγματικά εντυπωσιακός, αφού η εν λόγω έκθεση αναδείχθηκε και εκείνη με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στην ιστορία του Met.
Το μουσείο, μέσα από μια ανάρτηση στα social media, έκανε την ανακοίνωση γράφοντας: «Η έκθεση του Met, την άνοιξη του 2018, με θέμα «Heavenly Bodies: Fashion and the Catholic Imagination» συγκέντρωσε 1,659,647 επισκέπτες από τον Μάιο έως τις 8 Οκτωβρίου, κάνοντάς την την έκθεση με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στην ιστορία του Μουσείου».
Πλέον, αποτελεί την τρίτη μεγαλύτερη σε επισκεψιμότητα έκθεση του Μητροπολιτικού Μουσείου Τέχνης, μετά την Μόνα Λίζα του 1963 και τους θησαυρούς του Τουταγχαμών του 1978, που κατέχουν τη δεύτερη και την τρίτη θέση στην κατάταξη, αντίστοιχα.
Πριν λίγες μέρες, το Μουσείο έκανε γνωστό το θέμα του 2019, που θα έχει τίτλο «Camp: Notes on Fashion» και θα είναι ίσως το πιο δημιουργικό και τολμηρό. Η επιλογή είναι εμπνευσμένη από άρθρο της συγγραφέως, σκηνοθέτριας και ακτιβίστριας Σούζαν Σόνταγκ, που δημοσιεύτηκε το 1964, και στο οποίος περιγράφει τον όρο «camp» ως την «αγάπη για το αφύσικο: του τεχνάσματος και της υπερβολής».
«Βρισκόμαστε σε μια ”υπερβολική” περίοδο και αυτό το θέμα μοιάζει πολύ σχετικό με την πολιτιστική συζήτηση ώστε να εξετάσουμε αυτό που συχνά απορρίπτεται ως μια ”κενή” επιδεξιότητα, αλλά στην πραγματικότητα είναι ένα πολύ εξελιγμένο και ισχυρό πολιτικό εργαλείο, ειδικά για πολιτισμούς που βρίσκονται στο...περιθώριο», είπε ο Άντριου Μπολτον, συντονιστής του Costume Institute, στους New York Times.