Η νέα διαφήμιση της εταιρείας με προϊόντα ξυρίσματος, Gillettte σπάει τα στερεότυπα και περνάει σε μία νέα εποχή με σύνθημα της καμπάνιας «Πιστεύουμε: Ο καλύτερος άντρας μπορεί να υπάρχει».
Το βίντεο παροτρύνει τους άνδρες να βγάλουν τον καλύτερό τους εαυτό, να αντιτίθενται στην σεξουαλική παρενόχληση και στον εκφοβισμό, στηρίζοντας το κίνημα #Me too.
Ωστόσο το βίντεο έλαβε έντονη κριτική από τα socia media και πολλοί άνδρες βρήκαν τη συγκεκριμένη καμπάνια προσβλητική με το επιχείρημα ότι οι περισσότεροι άνδρες δεν είναι βίαιοι και δεν συμπεριφέρονται άσχημα, όπως διατείνεται η διαφήμιση.
Αν και η διαφήμιση έγινε πολύ γρήγορα viral καθώς μέσα σε δύο ημέρες έχει περισσότερα από 3,5 εκ. views, τα likes ήταν λιγότερα από τα dislikes ενώ στο Twitter γράφτηκα σχόλια όπως «Αν η Gillette έβγαζε μια διαφήμιση που θα έλεγε το ίδιο για τις γυναίκες, ότι δηλαδή είναι «κακές» και έτσι θα γίνουν καλύτερες, οι φεμινίστριες θα ήταν έξαλλες με αυτό που τώρα αποθεώνουν».
Είναι γεγονός πως ο καθένας αντιλαμβάνεται το video με έναν δικό του τρόπο αλλά το σημαντικό είναι να μην πέσει στο κενό το μήνυμα που θέλει να περάσει η συγκεκριμένη διαφήμιση. Και είτε συμφωνεί κανείς, είτε διαφωνεί, το σίγουρο είναι πως η εποχή των διαφημίσεων που δείχνει τις γυναίκες να σέρνονται στα πόδια των ανδρών επειδή έχουν ξυριστεί άψογα ή φοράνε ένα δυνατό αποσμητικό έχει περάσει ανεπιστρεπτί.
Δες τη διαφήμιση στο themamagers.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr