Αν κάνεις αυτά στο γραφείο, σαμποτάρεις τον εαυτό σου

Δέκα πράγματα που σου στοιχίζουν σε κούραση και απόδοση.

ΓΡΑΦΕΙ: ΦΩΤΕΙΝΗ

​Η ζωή στο γραφείο είναι πολύπλοκη. Ο όγκος της δουλειάς, οι πιεστικές προθεσμίες και οι λεπτές κόκκινες γραμμές που ανά πάσα στιγμή πρέπει να χαράσσονται ανάμεσα στους συναδέλφους, δημιουργούν ένα περιβάλλον γεμάτο στρες εντός του οποίου καλείσαι να λειτουργείς καθημερινά και για πολλές ώρες.

Χωρίς να το καταλαβαίνεις, πολλές φορές επιβαρύνεις κι εσύ ο ίδιος την ήδη δύσκολη εργάσιμη μέρα σου. Ιδού 10 λάθη που πιθανότατα τα κάνεις σε καθημερινή βάση χωρίς να συνειδητοποιείς πόσο στοιχίζουν στην κούραση αλλά και στην απόδοσή σου.

Πηγαίνεις αργοπορημένη στη δουλειά

Ακόμη και αν η διεύθυνση σου έχει δώσει το ελεύθερο να οργανώνεις μόνη το πρόγραμμα σου, δεν έχεις ούτε λόγο ούτε συμφέρον να ξεκινάς την εργάσιμη αργότερα από τους συναδέλφους σου. Πρόσφατη έρευνα του Πανεπιστημίου της Washington αναφέρει πως οι εργοδότες έχουν την τάση να θεωρούν πιο παραγωγικούς τους εργαζόμενους που ξεκινούν τη δουλειά από το πρωί. Εννοείται ότι θέλεις να είσαι μία απ' αυτούς.

Ξεκινάς τη μέρα τσεκάρωντας το e-mail

Emails: Ατελείωτα, εκνευριστικά, αγχωτικά. Σχεδόν όλοι μας, καταπιανόμαστε μαζί τους με το που καθόμαστε μπροστά από τον υπολογιστή του γραφείου μας. Και όλοι μας κάνουμε λάθος.

Αν μπεις στη διαδικασία να απαντήσεις σε 700 emails νωρίς το πρωί, όχι μόνο θα στρεσαριστείς, αλλά θα σου είναι και πολύ δύσκολο να συγκεντρωθείς στις εργασίες που πρέπει να δεκπεραιώσεις στο υπόλοιπο της μέρας. Είναι καλύτερα να ξεκινήσεις από τις δουλειές που απαιτούν συγκέντρωση και καθαρό μυαλό και να πιάσεις τα emails αργότερα, όταν η δουλειά θα έχει μπει σε ένα δρόμο και η μέρα θα έχει αρχίσει να «ρολάρει».

Γράφεις μακροσκελή e-mails

Οι σωστοί επαγγελματίες δεν «φλυαρούν» ποτέ στα e-mails. Ποτέ. Ένα μακροσκελές ηλεκτρονικό μήνυμα είναι σκέτο χάσιμο χρόνου. Και για σένα που το συντάσσεις και για όποιον κληθεί να το διαβάσει. Αν, φυσικά, το διαβάσει. Το πιο πιθανό είναι ότι με το που θα δει την έκτασή του θα το αφήσει για αργότερα. Ή για αύριο. Ή θα το μετακινήσει με αυτοματοποιημένες κινήσεις στο folder με τα spam ή τα ανεπιθύμητα mails. To ίδιο θα έκανες κι εσύ στη θέση του.

Διάβασε περισσότερα στο gr.askmen.com

Tags