Η εκστρατεία αγάπης του ΒΙΤΑΜ, σε συνεργασία με τη Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση «ΜΠΟΡΟΥΜΕ» και με 12 Δήμους στην Ελλάδα, μπαίνει στη δεύτερη φάση της, με νέα διανομή προϊόντων. Στόχος της σημαντικής αυτής πρωτοβουλίας που έχει τίτλο «Κανένα παιδί χωρίς πρωινό» είναι μέχρι τον Ιούνιο, να έχουν προσφερθεί συνολικά 1.000.000 «μερίδες» θρεπτικής φροντίδας σε παιδιά τουλάχιστον 2.000 άπορων οικογενειών. Τα αποτελέσματα από την πρώτη φάση αυτής της νέας προσφοράς αγάπης από το ΒΙΤΑΜ είναι συγκινητικά.
«Η ενέργεια αυτή στοχεύει στην βελτίωση της διατροφής των παιδιών και εντάσσεται στο Παγκόσμιο Σχέδιο Δράσης της Unilever για την Αειφορία», δήλωσε η Μίνα Βαλαβάνη, Διευθύντρια Aειφόρων Πρακτικών και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ΕΛΑΪΣ-UNILEVER HELLAS. «Η Αειφόρος Ανάπτυξη αποτελεί όραμα και δέσμευση για όλους εμάς στην Unilever. Την υποστηρίζουμε με μεγάλο ενθουσιασμό, καθώς μας δείχνει το δρόμο για το πώς η επιχειρηματικότητα πρέπει και μπορεί να συνδυάζεται με τη φροντίδα για την κοινωνία και το περιβάλλον».