Είσαι γυναίκα. Είσαι Δύναμη! Η νέα καμπάνια για γυναίκες με καρκίνο του μαστού σε αφορά όσο καμιά άλλη!

Δες το νέο τηλεοπτικό σποτ της Εταιρείας Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδος και ενημερώσου για τα δωρεάν βιωματικά σεμινάρια 

ΓΡΑΦΕΙ: ΚΕΛΛΥ ΔΕΣΥΠΡΗ
Δες το νέο τηλεοπτικό σποτ της Εταιρείας Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδος και ενημερώσου για την καμπάνια «Είσαι γυναίκα. Είσαι δύναμη!» και τα δωρεάν βιωματικά σεμινάρια.

Επειδή ο σημαντικός ρόλος που παίζει η θετική στάση και ψυχολογία ενάντια σε κάθε ασθένεια δεν είναι κάτι αφηρημένο και θεωρητικό αλλά αποδεδειγμένο, το νέο σποτ της Εταιρείας Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδος δεν αποτελεί μονάχα ενημερωτικό αλλά και θεραπευτικό εργαλείο.

Το σποτ έχει ως στόχο τη μαζική ενημέρωση και κινητοποίηση των γυναικών με καρκίνο του μαστού και τις προσκαλεί όλες για να συμμετάσχουν στα δωρεάν βιωματικά σεμινάρια που διοργανώνεται υπο την αιγίδα της για την ολιστική υποστήριξή τους.

Στο συγκινητικό τηλεοπτικό σποτ της καμπάνιας - μια παραγωγή της Foss Productions σε σκηνοθεσία της Στέλλας Σερέφογλου - πρωταγωνιστεί η διεθνούς φήμης performing artist Λίντα Καπετανέα, ενώ το ντύνει με τη φωνή της η αγαπημένη Χάρις Αλεξίου.



Η συμμετοχή στα σεμινάρια είναι δωρεάν αλλά απαιτείται η ηλεκτρονική εγγραφή στο https://www.eventora.com/el/Events/eisaigynaika-eisaidynami

Το πρόγραμμα υλοποιείται με πρωτοβουλία του τμήματος ογκολογίας της φαρμακευτικής εταιρείας Novartis σε συνεργασία με τους συλλόγους ασθενών «Αγκαλιάζω», «Άλμα Ζωής» και «Κ.Ε.Φ.Ι.».

Την καμπάνια υποστηρίζει και με μία ιδιαίτερη πρωτοβουλία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο Σύλλογος Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» Θεσσαλονίκης. Με το μήνυμα «ΕΙΣΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ. ΕΙΣΑΙ ΔΥΝΑΜΗ! Διάδωσε το μήνυμα δύναμης & στήριξε τις γυναίκες με καρκίνο του μαστού #EisaiDynami» ο Σύλλογος κάλεσε τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να υποστηρίξουν την καμπάνια και να γίνουν κρίκος μιας ιδιαίτερης αλυσίδας «δύναμης», μπαίνοντας στη σελίδα που δημιουργήθηκε για αυτό το σκοπό στο Thunderclap και δίνοντας την έγκρισή τους να αναρτηθεί, ταυτόχρονα, στις 13 Οκτωβρίου το συγκεκριμένο μήνυμα «δύναμης» στα προσωπικά τους social media.

Το αποτέλεσμα; Μαγικό...

-Σε 10 μέρες, η καμπάνια είχε 229 υποστηρικτές
-Το μήνυμα είδαν 155.164 χρήστες
-Το Facebook post συγκέντρωσε 3.469 likes και 241 shares!